فرماندار شهریار با اشاره به اینکه خدمات در شهرها محدود به امور عمرانی نیست گفت: منتخبان شوراها باید به مباحث اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نیز توجه داشته باشند؛ چرا که مردم رأی داده‌اند تا خواسته‌هایشان به صورت متوازن رسیدگی شود.
کد خبر: ۴۶۰۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 16 July 2017
سعید ناجی، با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا یکی از اصول مهّم قانون اساسی است اظهار داشت: امروز شاهد این هستیم که با گذشت چندین دوره از برگزاری انتخابات شورای شهر و روستا، فضا در شهرها و روستاها به گونه‌ای است که مدیریت شهری و کشوری توسط مردم انتخاب می‌شوند، تا اقدامات و خدمات‌رسانی‌ها در راستای پیگیری نیازهای آن‌ها صورت پذیرد.
 
وی افزود: امانتداری به عنوان یک اصل همواره مورد توجه فرمانداران قرار دارد، و مردم با انتخاب افراد متعهد تمامی این امکانات و اختیارات در شهرها و روستاها را به نمایندگان خود واگذار می‌کنند؛ چرا که خروج از قانون و عدم توجه به موضوع امانتداری سبب می‌شود که خدمات از ریل خود خارج شوند .
 
نماینده عالی دولت در شهریار بیان کرد: در کنار خودنظارتی‌هایی که وجود دارد، کمیته تطبیق نیز در فرمانداری بر مصوبات به طور کامل نظارت دارد تا تمام ضوابط مربوط به اقدامات در مسیر اصلی به بهترین نحو ارائه شود .
 
ناجی در ادامه با اشاره به ورود منتخبان شوراها به حوزه مدیریتی شهرها و روستاها گفت: نکته قابل توجه برای منتخبان شوراها، استفاده از فرصت‌های پیش‌رو و تعامل و همراهی با سایر دستگاه‌هاست، تا با افزایش ظرفیت‌های خود منطبق با سیاست‌های نظام و دولت، رضایت مردم را کسب کنند.
 
وی عنوان کرد: خدمات در شهرها محدود به امور عمرانی نیست؛ بلکه لازم است در کنار این امور به مباحث اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نیز پرداخته شود و این نگاه باید تغییر کند؛ چرا که مردم رأی داده‌اند تا خواسته‌هایشان به صورت متوازن رسیدگی شود.
 
فرماندار شهریار در ادامه با اشاره به انتخاب شهرداران از سوی اعضای شورای شهر تصریح کرد: امیدواریم که در دور جدید شوراها شهردارانی انتخاب شوند که مدت زمان خدمتشان طولانی‌مدت باشد، تا مدیریت شهری با قوّت هر چه بیشتر بتواند به سمت رشد حرکت کند.
 
ناجی در پایان با اشاره به برخی حذف پارکینگ‌ها و همچنین ساخت‌و‌سازهای غیرمتعارف که سبب سلب آرامش مردم می‌شود خاطرنشان کرد:‌ مجموعه مدیریت شهری نباید برای کسب درآمد از هر راه و هر مسیری استفاده کند؛ چرا که بسیاری از مشکلات امنیتی ریشه در اینگونه اقدامات دارد و حتماً باید به موضوع‌های مختلف چون اعتیاد، اشتغال، فرهنگ و ورزش نیز توجه شود؛ چرا که همه این‌ها در جهت بهبود خدمات به شهروندان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار