اجرای گشت مشترک بازرسی و نظارت با همکاری شبکه بهداشت و درمان از واحدهای صنفی عطاری خبر داد .
کد خبر: ۴۵۸۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 12 July 2017
حسن میرزایی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای طرح  نظارت بر عملکرد واحدهای عطاری و شناسایی و جمع آوری اقلام و مواد غذایی فاقد مجوز بهداشتی ازواحدهای توزیع کننده، بازرسین اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین با همکاری کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان موفق به کشف تعداد ۱۰۰۰ عدد انواع دارو شامل انواع قرص، کپسول، ملین و قطره خوراکی ،انواع پودر شکلات کودک، حنای هندی تاریخ مصرف گذشته و فاسد از یک واحد صنفی عطاری گردیدند.
 
وی در ادامه افزود : تمامی داروها و اقلام  ضبط شده از واحد متخلف جمع آوری شده که بعد از انجام مراحل قانونی معدوم شدند و متصدی واحد نیز پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شد.
 
وی بیان داشت: در این طرح از ۴۳ واحد صنفی عطاری بازرسی بعمل آمده که بیشترین تخلف درمورد وجود کالاهای غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته می باشد .
 
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین در پایان از همشهریان محترم خواست  در زمان خرید به تاریخ انقضای محصولات توجه نموده و از مراکز معتبر خرید نمایند ودر صورت مشاهده موارد مشکوک مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته ، فاسد و غیر قابل مصرف مراتب را سریعاً با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری به اطلاع بازرسین این اداره برسانند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار