مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: دوچرخه، تبلت، تلویزیون و انواع اسباب‌بازی ، تخت خواب، ماشین لباسشویی و غیره به ارزش 570 میلیون تومان از جمله هدایایی بود که خیران در جهت برآورده کردن آرزوها به کودکان تحت حمایت این نهاد اهداء کردند.
کد خبر: ۴۵۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱ 11 July 2017
محسن ولیئی با اشاره به اجرای طرح پاکت آرزوها در ماه مبارک رمضان و برآورده شدن آرزوی تعدادی از کودکان تحت حمایت این نهاد،اظهار کرد: در جشن رمضان و در کنار برپایی نمایشگاه فروش محصولات خودکفایی مددجویان کمیته امداد که به مدت یک ماه در باغ موزه قصر برگزار شد و غرفه حامی آرزوها برای مشارکت بازدیدکنندگان در نظر گرفته شد.
 
وی افزود: قبل از ایام ماه رمضان از کودکان ایتام و محسنین خواسته شده بود آرزوهای خود را به صورت دلنوشته بنویسند؛ نیکوکاران با شرکت در جشن رمضان و حضور در غرفه حامی آرزوها با اطلاع از آرزوهای کودکان تحت حمایت این نهاد نسبت به برآورده کردن آنها اقدام کردند.
 
ولیئی با بیان اینکه به همت مردم خیراندیش تهران یک هزار و666 آرزوی فرزندان مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین برآورده شد؛ تصریح کرد: دوچرخه، تبلت، تلویزیون و انواع اسباب‌بازی ، تخت خواب، ماشین لباسشویی و غیره به ارزش 570 میلیون تومان از جمله هدایایی بود که خیران در جهت برآورده کردن آرزوها به کودکان تحت حمایت این نهاد اهداء کردند.
 
مدیرکل کمیته امداد استان تهران خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان سال 95 نیز در غرفه حامی آرزوها بیش ازیک هزار و ۲۰۰ نیکوکار برای برآورده کردن آرزوی ایتام و کودکان دارای سرپرست ناتوان اقدام کردند.
 
وی با بیان اینکه کمک های حامیان و خیران نقش اساسی در ارائه خدمات بهتر به خانواده های تحت حمایت ایفا می کند عنوان کرد:خوشبختانه مشکلات عدیده‌ای از کودکان یتیم و مشمول طرح محسنین برطرف و مساعدت‌های معنوی و مادی شایسته‌ای به خانواده‌های آنها در طی سالهای اجرای این طرح در کمیته امداد ارائه شده است.
 
ولیئی با اعلام اینکه این نهاد در نظر دارد طرح حامی آرزوها را در دیگر ایام سال نیز اجرا کند، گفت: شهروندان استان تهران می توانند برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین و حمایت از یک یا چند فرزند معنوی و اطلاع از آرزوهای فرزندان ایتام و محسنین با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سطح شهر تهران و شهرستانهای تابعه و یا تماس با شماره تلفن های 71392242، 77290035 و سامانه گویای 7355 اقدام کنند.
 
شایسته ذکر است؛ در این مراسم از 23 حامی برتر که در برآورده کردن آرزوهای ایتام اقدام کرده بودند،تجلیل شد؛ همچنین طی اقدامی حامیان نسبت به برآورده نمودن آرزوی یکی از فرزندان مشمول طرح محسنین برای خرید مسکن با مشارکت ۴۰ میلیون تومانی و اعزام این کودک به همراه خانواده به مشهد مقدس اقدام کردند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار