فرماندار شهرستان پردیس گفت: مهارت‌آموزی با رویکرد جدیدی در پردیس در دستور کار قرار می‌گیرد و ستادهای غنی‌سازی اوقات فراغت فعال شده‌اند.
کد خبر: ۴۵۷۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶ 11 July 2017
مرتضی حیدری اظهار داشت: ستادهای غنی‌سازی اوقات فراغت در تابستان فعال می‌شوند؛ به‌خصوص برای غنی‌سازی اوقات فراغت محصلانی که فارغ‌التحصیل شده‌اند و جوانانی که در این ایام احتیاج به تنوع در برنامه‌هایشان و پر کردن اوقات فراغت دارند و باید برای آنها برنامه‌ریزی شود.
 
وی گفت: جلسات مقدماتی غنی‌سازی اوقات فراغت از اسفندماه آغاز شده است و ادارات هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌اند؛ اینک که مدارس تعطیل و تابستان آغاز شده، به‌طور رسمی یک‌بار دیگر برای هماهنگی بیشتر جلساتی را برگزار می‌کنیم.
 
فرماندار شهرستان پردیس افزود: مجموعه دستگاه‌های اجرایی به این باور رسیده که تغییری در نوع نگرش به جوان و سبک زندگی جوانان به وجود آمده است.
 
حیدری ادامه داد: برای دسترسی به تغییر، عناصر، رویکردها و درنهایت روش زندگی در این عصر باید با جوانان ارتباط بیشتری برقرار کنیم.
 
وی اضافه کرد: جلسه‌ای با حضور جوانان در این زمینه برگزار و صحبت‌ها، نظرات و گفته‌هایشان را شنیده و اجرا می‌کنیم.
 
فرماندار شهرستان پردیس اظهار کرد: در نظر داریم از اساتیدی که در زمینه جوانان و بهبود شرایط زندگی و پر کردن اوقات فراغت فعال هستند، دعوت به عمل‌ آورده و از تجاربشان استفاده کنیم.
 
حیدری گفت: فعالیت‌های تابستانی برای غنی‌سازی اوقات فراغت هم مهم است و دستگاه‌ها هر کدام به سهم خود، گزارش و برنامه‌هایشان را اعلام کرده‌اند و هماهنگی به وجود آمده است تا برای جوانان، نوجوانان و خانواده‌هایشان در این برنامه‌ها در زمینه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و... گامی مؤثر برداریم.
 
وی تصریح کرد: مهارت‌آموزی با رویکرد جدیدی که برای جوانان لازم و ضروری است، را در برنامه داریم تا جوانان در آینده با خلأیی از این بابت روبه‌رو نشوند.
 
فرماندار شهرستان پردیس افزود: به تقویت برنامه‌های جنبی دانش‌آموزان که در مدارس باید فعالیت‌های تابستانه مفید و مفرحی داشته باشند، توجه ویژه‌ای شده است.
 
حیدری ادامه داد: به موارد مختلفی توجه و مصوبات خوبی در جلسه‌های ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت در پردیس داشتیم تا بتوانیم تابستان خوبی را برای نسل جوان و نوجوان رقم بزنیم.
 
وی در خصوص اینکه اقدامات و برنامه‌های دستگاه‌ها برای غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان چگونه بوده است، اظهار کرد: امروز برنامه‌های دستگاه‌ها اعلام شد و برنامه‌های انجام‌شده در پایان شهریورماه اعلام می‌شود؛ اما امیدواریم طی هفت هفته آتی با ارزیابی دقیق اقدامات دستگاه‌ها شاهد فعالیت مؤثرشان باشیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار