نماینده مردم بهارستان و رباط‌کریم در مجلس نهم با بیان اینکه کمبود آب آشامیدنی استان تهران را تهدید می‌کند، گفت: تولید داخلی با موانع زیادی مواجه بوده و مورد بی‌مهری قرار گرفته است.
کد خبر: ۴۵۷۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ 11 July 2017
ابراهیم نکو درباره عملکرد دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: نمی‌توان منکر فعالیت‌های دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی شد؛ ولی در مجموع انتظار بیشتری از دولت در اجرای این سیاست ارزشی ابلاغی مقام معظم رهبری داریم.
 
وی ادامه داد: اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی تنها وظیفه دولت به‌عنوان قوه مجریه نیست؛ بلکه تمام قوا باید اقتصاد مقاومتی را در رأس برنامه‌های خود قرار دهند و همه نهادها و سازمان‌ها نیز در این فهرست قرار دارند.
 
نماینده مردم بهارستان و رباط‌کریم در مجلس نهم با تأکید بر اینکه شاکله اجرای سیاست ارزشی اقتصاد مقاومتی، نگاه به ظرفیت‌های درونی کشور در حوزه‌های تولید ملی و نیروی انسانی است، تصریح کرد: رونق اشتغال و رفع معضل بیکاری از محورهای اصلی اقتصاد مقاومتی است و در نهایت رضایت‌مندی مردم هم حاصل خواهد شد.
 
نکو با اشاره به اینکه جوانان هنوز از معضل بیکاری به‌عنوان یک معضل کشوری رنج می‌برند، اضافه کرد: تولید داخلی با موانع زیادی مواجه بوده و مورد بی‌مهری قرار گرفته است.
 
وی با بیان اینکه تولید ملی وارد رقابت با بازار منطقه‌ای و جهان نشده، تصریح کرد: معضلی جدی در بدنه سیاست‌های دولت به‌ویژه در حوزه اقتصادی است.
 
نماینده مردم بهارستان و رباط‌کریم در مجلس نهم با تأکید بر اینکه شاهد افزایش حجم کالاهای مصرفی خارجی از سایر کشورها در بازار کشور هستیم، اضافه کرد: این پدیده مغایر با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بوده و تولید ملی را منزوی کرده است.
 
نکو با اشاره به اینکه نمره دولت در اجرای سیاست ارزشمند اقتصاد مقاومتی به مرز نزدیک است، تصریح کرد: دولت در کارنامه خود در شاخه اقتصاد مقاومتی برای کسب نمره قبولی نیاز به تک‌ماده دارد.
 
وی در تشریح مشکلات استان تهران، توسعه حاشیه‌نشینی را از مشکلات ریشه‌ای پایتخت برشمرد و اضافه کرد: مباحث اشتغال و معیشت مردم در پایتخت از معضلات جدی استان همانند سایر استان‌هاست.
 
نماینده مردم بهارستان و رباط‌کریم در مجلس نهم با تأکید بر اینکه مسکن را باید به معضلات اصلی به‌ویژه در پایتخت اضافه کرد، افزود: جوانان در این حوزه با مشکلات و کمبودهای زیادی مواجه هستند.
 
نکو با اشاره به اینکه شهرستان‌های بهارستان و رباط‌کریم با مشکلات زیادی مواجه‌ هستند، تصریح کرد: یک میلیون نفر جمعیت ساکن در این مناطق زندگی می‌کنند که با معضلاتی مانند آب آشامیدنی و معیشت مواجه‌ هستند.
 
وی با تأکید بر اینکه کمبود آب آشامیدنی در بهارستان و رباط‌کریم وجود دارد، اضافه کرد: این مسأله معضل مشترک مردم در پایتخت و شهرستان‌های استان تهران است.
 
نماینده مردم بهارستان و رباط‌کریم در مجلس نهم با اشاره به اینکه دولت در جهت حل این مشکل گام بردارد، اظهار کرد: وزارت نیرو اقدامات جدی در این راستا صورت دهد.
 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار