نایب رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی استان تهران، افزایش کیفیت را رمز رقابت خودروسازان داخلی با شرکت‌های خارجی دانست و گفت: خدمات پس از فروش باید تقویت شود.
کد خبر: ۴۵۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ 11 July 2017
غلام‌حسین قاسمیان در شهرری، درباره وضع تولید خودرو در داخل اظهار کرد: شرکت‌های تولید خودرو در داخل کشور فعال‌ و با برندهای خاص داخلی در حال تولید هستند.
 
وی ادامه داد: شرکت‌های خودروسازی داخلی باید نگاه ویژه‌ای به کیفیت تولیدات خود داشته باشند و در این راستا گام بردارند.
 
نایب رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی استان تهران در واکنش به نگاه دولت به تولید یک میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه خودرو در سال تصریح کرد: دولت همچنین تولید سه میلیون دستگاه خودرو در شرکت‌های داخلی را بیان کرده است.
 
قاسمیان با تأکید بر اینکه شرکت‌های خودروسازی داخلی باید در کنار افزایش حجم تولید ارتقای کیفیت را در دستور کار قرار دهند، اضافه کرد: شرکت‌های خودروسازی داخلی باید کیفیت تولیداتشان را افزایش دهند.
 
وی با اشاره به اینکه افزایش کیفیت رمز رقابت خودروسازان داخلی با شرکت‌های خارجی است، تصریح کرد: خودروسازان ایرانی در غیر این صورت، از مسیر رقابت با رقبای خارجی باز خواهند ماند.
 
نایب رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی استان تهران با بیان اینکه شرکت‌های خودروسازی داخلی باید خدمات پس از فروش خود را افزایش دهند، اضافه کرد: این مهم بسیار در رونق باز تأثیرگذار است.
 
قاسمیان با تأکید بر اینکه قرارداد با شرکت‌های خارجی باید تکنولوژی روز دنیا را به بدنه شرکت‌های خودروسازی داخلی تزریق کند، تصریح کرد: باید خودروسازان داخلی از این فناوری بهره‌مند شوند.
 
وی با اشاره به اینکه امیدواریم سیاست‌های دولت منجر به رونق بازار خودرو شود، اظهار کرد: همچنان در رکود قرار داریم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار