فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری دو نفر عامل قتل خانوادگی در شهرستان پاکدشت خبر داد.
کد خبر: ۴۵۷۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ 11 July 2017
 
سردار عبدالرضا ناظری دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس در پاکدشت، در بیان تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر پیدا شدن جسدی در کانال آب، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت قرار گرفت.
 
وی بیان داشت: پس از حضور مأموران در محل مشخص شد که مقتول بر اثر خفگی و پرتاب از ارتفاع و جراحات وارده، جان خود را از دست داده است.
 
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: با بررسی‌های به عمل آمده و بازجویی از خانواده مقتول مشخص شد مقتول از چندی پیش با همسر خود اختلاف داشته و درنهایت با همدستی همسر و باجناقش به قتل می‌رسد.
 
ناظری افزود: در بازجویی‌های تخصصی به عمل آمده، با توجه به تناقض در گفته‌های باجناق و همسر مقتول و عذاب وجدان شدید همسر متوفی، مشخص شد مقتول ابتدا توسط همسر خود مسموم و در حالت نیمه‌هوشیار توسط باجناقش به بیرون شهر انتقال می‌یابد و به کانال آب انداخته می‌شود.
 
ناظری با اشاره به اینکه متهم برای تشکیل پرونده و سیر مراحل قضایی تحویل مراجع ذی‌صلاح شده است، خاطرنشان کرد: همکاری و همراهی شهروندان با پلیس همواره موثر بوده است.
 
وی تصریح کرد: مردم در به دست آوردن موفقیت‌های نیروی انتظامی در مأموریت‌های مختلف و به‌خصوص ایجاد امنیت بسیار تأثیرگذار هستند.
 
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: امروز تردیدی وجود ندارد که بخش مهمی از توفیقات پلیس وابسته به همکاری مردم بوده و نیروی انتظامی موفقیت‌های همیشگی خود را مرهون همکاری مردم است.
 
ناظری در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک موضوع را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار