سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملارد گفت:۲۰۰۰ دانش آموز ساماندهی شد.
کد خبر: ۴۵۷۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ 11 July 2017
حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر حیدری، در مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت ۹۶ سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ملارد که صبح امروز با حضور  فرماندار، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و جمعی از اساتید پایگاه های تابستانی برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: به لطف خدا و همکاری سایر دستگاه ها در شهرستان ملارد  ۸ پایگاه تابستانی شده است و نتیجه بسیار خوب راه اندازی این ۸ پایگاه منجر به این شد که۲هزار دانش آموز ملاردی در این کلاس ها ثبت نام و سازماندهی شوند و در اوقات فراغت خود از کلاس های سودمند بهره بگیرند.
 
حیدری با بیان اینکه برنامه های تابستانی سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ملارد در بخش های فرهنگی، آموزشی و دینی می باشد گفت: لازم به ذکر است که کناراین بخش ها مسابقات ورزشی، اردوهای داخل استانی و بازدید از اماکن تاریخی برای دانش آموزان هم پیش بینی شده است.
 
در  ادامه مراسم بهمن خطیبی فرماندار شهرستان ملارد طی سخنانی ضمن تقدیر از دست اندرکاران و مسئولین سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بر ترویج و اشاعه آموزه‎های دینی، انس و الفت با قرآن کریم در جامعه، اظهار داشت: قرآن کتابی راهنما و انسان‎ساز است که در سایه عمل به فرامین آن سعادت دنیوی و اخروی انسان تضمین می‎شود.
 
خطیبی با بیان اینکه وجود برخی ناهنجاری‎های کنونی در جامعه محصول دوری از کتاب آسمانی است، بیان کرد: آموزش قرآن کریم و عمل به دستورات آن سلامت روانی، فرهنگی و اجتماعی افراد جامعه را تأمین کرده و امنیت را در آن پایدار می‎سازد.
وی در ادامه گفت:  بسیاری از مشکلات نظیر تقلید از فرهنگ غرب، سُست بودن بنیان برخی خانواده‎ها، فساد اخلاقی که گریبان‎گیر جامعه شده است، محصول دوری برخی خانواده‎ها از عمل به فرامین خداوند متعال در قرآن کریم و آموزه‎های دینی است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار