فرمانده نیروی انتظامی گفت:قابل توجیه نیست که هنوز نقاط حادثه خیز جاده ای داریم که بعد سال ها تغییری نکرده است این درحالی است که این نقاط باید مشخص و به مسئولان مربوطه منعکس شود.
کد خبر: ۴۵۷۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 11 July 2017
سردار حسین اشتری روز سه شنبه درنخستین نشست تخصصی فصلی روسای پلیس راهور و مراسم رونمایی از سامانه موبایلی بازرسان نامحسوس، افزود: باید سهم دستگاه ها در ایمنی و سلامت مردم و ارتقای فرهنگ ترافیکی مشخص و مشکلات این نقاط حادثه خیز ، رفع شود.
 
وی تاکید کرد: باید جاده هایی مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شود و زیرساخت های لازم نیز ایجاد شود این در حالی است که از نظر تجهیزات و نیروی انسانی کمبودی در کشور نداریم.
 
اشتری در خصوص کاهش تلفات جاده ای در سال 95 اظهار کرد: گفت: در سال 95 نسبت به 94، چهار درصد کاهش تلفات داشتیم و امیدواریم آن را به 10 درصد برسانیم.
وی با بیان اینکه پلیس فقط در کاهش تصادفات نقش ندارد به مشخص شدن سهم دستگاه های مربوطه برای این کاهش ، تاکید کرد.
وی اضافه کرد: صنعت خودروسازی و ارتقای فرهنگ ترافیکی بسیار موثر است و همه با هم با عزم راسخ و اراده ای محکم و صادقانه در مسیر کاهش تلفات جاده ای گام برداریم.
فرمانده ناجا گفت: اگر خودروها خودروهایی ایمن باشد تصادفات و تلفات کمتر خواهد بود.باید از خودروسازان در اجرای وظائفشان خواسته شود تا در حفظ جان و سلامت سرنشینان کوشا باشند و تمام استانداردها را رعایت کنند و هرجا رعایت نشود پلیس باید برخورد و ممانعت کند.
وی افزود: ناجا سهم خود را به خوبی انجام داده است هر چند جا دارد بیشتر وقت بگذارد و برنامه ریزی کند.
فرمانده ناجا هر چند اظهار کرد که مسئولان در دستگاه های مختلف دلسوزی و اهتمام دارند اما در عین حال به آنان تاکید کرد که اشکالات موجود در شهرستان ها را به دستگاه های ذیربط منتقل کنند.
اشتری افزود:پلیس راهور مسئولیت حساس و خطیر و همچنین موثردر سراسر کشور دارند چرا که در اقصی نقاط کشور در جاده و شهرها حضور دارد و سبب ارتقای نظم در موضوعات ترافیکی است و اگر یک روز نتواند به وظائف خود در منطقه مورد مسئولیت عمل کند مردم متوجه خواهند شد.
وی با بیان اینکه مجموعه پلیس راه ها و راهور ناجا بیشترین ارتباط را با مردم دارد، گفت: در تعطیلات نوروزی از 25 اسفند تا 15 فروردین ماه با نظم و آمادگی کامل در تمام شهر و جاده ها حضور و حدود 10 درصد کاهش تلقات جاده ای و شهری را هم داشتیم.
نخستین نشست تخصصی فصلی روسای پلیس راهور و مراسم رونمایی از سامانه موبایلی بازرسان نامحسوس، امروز سه شنبه در ساختمان راهور واقع در شهرک آزمایش برگزار شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار