رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند از ثبت‌نام بدون آزمون در این دانشگاه از نیمه دوم مردادماه سال جاری خبر داد و گفت: دانشگاه پیام نور دماوند با 65 رشته آماده پذیرش دانشجویان است.
کد خبر: ۴۵۵۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 08 July 2017
مهدی یداللهی با بیان اینکه آزمون سراسری سال جاری در روزهای پنجشنبه و جمعه 15 و 16 تیرماه در نوبت‌های صبح و عصر در دانشگاه پیام نور دماوند برگزار شد، اظهار کرد: روز پنجشنبه، ۱۵ تیرماه امسال در نوبت صبح آزمون گروه علوم ریاضی و فنی و گروه علوم انسانی و در نوبت عصر آزمون گروه هنر برگزار شد.
 
وی افزود: همچنین روز جمعه، ۱۶ تیرماه ۹۶ سال جاری در نوبت صبح آزمون گروه علوم تجربی و در نوبت عصر آزمون گروه زبان‌های خارجی برگزار شد که در مجموع شاهد حضور بیش از یک‌هزار نفر از داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی که عموماً بومی شهرستان دماوند و حومه هستند، بودیم.
 
رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در خصوص رفع نقص کارت شرکت در آزمون داوطلبان گفت: باجه‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه ۱۲ تیرماه ۹۶ تا چهارشنبه ۱۴ تیرماه ۹۶ در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند فعال شد و داوطلبان گرامی توانستند برای رفع هرگونه مغایرت مشخصات و ... در کارت خود به دانشگاه مراجعه کنند.
 
یداللهی با بیان اینکه ثبت‌نام بدون آزمون این دانشگاه از نیمه دوم مردادماه سال جاری آغاز می‌شود، ادامه داد: علاقمندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور می‌توانند در نیمه دوم مردادماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org در ثبت‌نام بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی دانشگاه ثبت‌نام کرده و در صورت قبولی و پذیرش، از مهرماه سال جاری به عنوان دانشجو در این دانشگاه حضور یابند.
 
وی با خاطرنشان کردن اینکه اکنون دانشگاه پیام نور مرکز دماوند با دارابودن بیش از 65 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و امکانات نوین آموزشی و کمک آموزشی، فضاهای فرهنگی ورزشی، آزمایشگاهی، پژوهشی و کارگاهی و... است، ادامه داد: این دانشگاه به عنوان قطب آموزشی شرق استان تهران در حال فعالیت است.
 
رئیس دانشگاه پیام ‌نور مرکز دماوند با تأکید بر اینکه مرکز دانشگاه پیام نور دماوند آماده خدمت‌رسانی به علاقمندان و جویندگان علم و دانش است، اضافه کرد: هدف ما در این راستا، خدمت به وسیله دانش است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار