سخنگوی شورای شهر شیراز با تاکید بر بازنگری در نرخ عوارض شهرداری گفت: نرخ بالای عوارض تجاری در شیراز نارضایتی سرمایه‌گذاران را به‌ دنبال داشته است.
کد خبر: ۴۵۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۴ 09 June 2015
تابناک فارس به نقل از تسنیم:زین‌العابدین عرب عصر امروز در یکصدویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تاکید بر بازنگری در نرخ عوارض شهرداری اظهار داشت: نرخ بالای عوارض تجاری در شیراز نارضایتی سرمایه‌گذاران را به‌دنبال داشته است.

وی افزود: موضوع بازنگری عوارض شهرداری باید دراولویت برنامه‌های شهرداری قرار گیرد و به یک ساماندهی مناسب برسد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه نظر اعضای شورا، شهردار و کارشناسان نیز مبنی بر بازنگری عوارض است، بیان کرد: اگر نرخ عوارض به‌ویژه در ساخت مجتمع‌های تجاری همچنان باقی بماند سرمایه‌گذاران قادر به سرمایه‌گذاری نیستند.

وی افزود: باید با یک برنامه‌ریزی ویژه نرخ مناسب عوارض تعریف تا هم ایجاد درآمد باشد و هم از سرمایه‌گذار حمایت شود.

عرب گفت: کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر در نخستین روز هفته آینده موضوع عوارض را در دستور کار قرار دارد و شهردار شیراز نیز باید با حضور خود کمک کند تا موضوع عوارض یه یک سرانجام مناسب برسد.

عضو شورای شهر شیراز همچنین با اشاره به اوقات فراغت جوانان بیان کرد: سازمان فرهنگی شهرداری امکانات خوبی در این زمینه اختصاص داده اما هماهنگی مناسب برای ساماندهی برنامه اوقات فراغت جوانان نیست و باید در این زمینه برنامه‌ریزی ویژه شود.

عرب افزود:در حال حاضر شهرداری شیراز بیش از 10 زمین ورزشی و زمین‌های متعدد چمن مصنوعی را در اختیار دارد که باید به ورزش جوانان دختر و پسر اختصاص دهد.

سخنگوی شورای شهر شیراز تصریح کرد: حداقل 50 درصد امکانات ورزشی شهرداری باید در اختیار ورزش دختران قرار گیرد تا به ورزش بانوان بیشتر اهمیت داده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار