رئیس سازمان تاکسیرانی قرچک گفت: رانندگان تاکسی اجازه افزایش کرایه‌ها قبل از قانونی‌شدن نرخ‌ها را ندارند و در صورت مشاهده متخلف به شدّت با آن برخورد می‌شود.
کد خبر: ۴۴۹۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰ 27 June 2017
داود دوستی اظهار داشت: با هر گونه افزایش نرخ خودسرانه کرایه تاکسی در خطوط برخورد می‌شود، و رانندگان تاکسی اجازه افزایش کرایه‌ها قبل از قانونی شدن نرخ‌ها را ندارند، و در صورت اعلام هرگونه گزارشی از سوی شهروندان به شدّت با متخلفان برخورد می‌کنیم.

وی افزود: برای کنترل افزایش قیمت‌ تاکسی‌ها، نظارت‌ها را افزایش می‌دهیم، بازرسان نامحسوس این سازمان در ایستگاه‌ها حضور فعال داشته و در برخی از موارد نیز به عنوان مسافر از تاکسی استفاده می‌کنند، تا در صورت مشاهده هرگونه افزایش کرایه خودسرانه از سوی رانندگان، خودروی شخص خاطی به پارکینگ منتقل و راننده مذکور جهت سیر مراحل به کمیته انظباطی معرفی می‌شود.

رئیس سازمان تاکسیرانی قرچک با بیان اینکه بیشترین تخلفات ناشی از افزایش کرایه، از سوی خودروهای شخصی در سطح شهر است تصریح کرد: فعالیت خودروهای شخصی در زمینه حمل‌ وجابجایی مسافر، یکی از مشکلات شورای شهر، تاکسیرانی، راهنمایی‌ و رانندگی و شهرداری در زمینه ارائه خدمت‌رسانی به مردم به شمار می‌رود؛ چرا که باید مسافران فقط از تاکسی‌های شهری استفاده کنند و هنوز نظارت خاص و مشخصی بر فعالیت این گروه از مسافربران وجود ندارد.

دوستی تأکید کرد: افزایش کرایه تاکسی منوط به اخذ مجوز از شورای اسلامی شهر و تأییدیه فرمانداری شهرستان است، که هنوز لیست نرخ پیشنهادی تقدیم شورای شهر نشده است.

وی ضمن خطاب به شهروندان در عدم پرداخت هرگونه وجه اضافی به رانندگان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و افزایش کرایه با یادداشت کد شناسایی تاکسی مراتب را از طریق شماره تماس36142201 بازرسی سازمان و شماره36140441 مستقیم مدیرعامل اطلاع‌رسانی کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار