معاون امور عمرانی فرماندار ورامین با بیان اینکه باید سرکشی و بازدید مستمر از جایگاه‌های سوخت این شهرستان صورت گیرد، نظارت دقیق بر خطوط تاکسی‌رانی ورامین را خواستار شد.
کد خبر: ۴۴۸۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲ 25 June 2017
جلسه شورای ترافیک شهرستان ورامین به ریاست معاون امور عمرانی فرماندار ورامین و با حضور سایر اعضا در فرمانداری برگزار شد.
 
معاون امور عمرانی فرماندار شهرستان ورامین در این جلسه با بیان این‌که با توجه به آغاز فصل تابستان و مسافرت‌ها، دستگاه‌های اجرایی برای اجرای طرح تابستانه، آمادگی لازم را دارند، گفت: باید سرکشی و بازدید مستمر از جایگاه‌های سوخت شهرستان ورامین صورت گیرد تا خدمات‌رسانی در این اماکن با بهترین کیفیت انجام شود.
رضا کارخانه اضافه کرد: خط‌کشی راه‌های روستایی شهرستان ورامین توسط اداره راه و شهرسازی از دیگر موارد مهمی است که انتظار می‌رود، به‌سرعت انجام شود.
وی نظارت دقیق بر خطوط تاکسی‌رانی شهر ورامین را خواستار شد و گفت: خطوط تاکسی‌رانی و انجام خدمت‌رسانی دقیق و منظم به مردم می‌تواند سبب رضایت شهروندان شود و باید دقت کنیم تا دستگاه‌های خدمت‌رسان که در خط مقدم ارائه خدمات به مردم هستند، با انجام خدمات منظم، مردم را دلگرم کنند.
معاون امور عمرانی فرماندار شهرستان ورامین به تمرکز بر امور آژانس‌ها و نظارت دقیق بر فعالیت رانندگان تاکسی‌تلفنی‌ها اشاره کرد و گفت: سازمان تاکسی‌رانی شهرداری ورامین مسؤول مستقیم ساماندهی آژانس‌ها و رانندگان تاکسی در شهر است و ادارات دیگر نباید در امور آژانس‌ها دخالتی داشته باشند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار