رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها از بررسی پرونده های انتخابات شوراها استان تهران در ۱۱ تیر خبر داد.
کد خبر: ۴۴۸۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 25 June 2017
محمد محمودی شاه نشین، در خصوص تعیین تکلیف انتخابات شوراهای برخی شهرهای استان تهران اظهار داشت: صخت انتخابات در اکثر شهرها و بخش های استان تهران توسط هیات عالی نظارت بر انتخابات شورها در استان تهران تایید شده است.
 
وی اضافه کرد: در هرکدام از شهریار و پاکدشت پیشنهاد ابطال دو صندوق رای به هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ارسال شده است و با این پیشنهاد صحت انتخابات توسط هیات نظارت استان به تایید رسید.
 
وی گفت: هرگونه جابجایی آراء که از طریق بازشماری به وجود آمده باشد توسط خود هیات نظارت استان تهران تایید شده است و تنها مواردی که ابطال صندوق انتخابات، ابطال آراء یک شخص و یا آراء حوزه انتخابیه باشد، نیاز به تایید هیات مرکزی نظارت بر انتخابات دارد.
 
محمودی شاه نشین افزود: به عنوان مثال پیشنهاد ابطال دو صندوق در پاکدشت، نیاز به تایید هیات مرکزی نظارت بر انتخابات دارد و موارد دیگر هم همین طور است، البته صندوق هایی که در آراء جابجایی ایجاد کند توسطما بررسی می شود و در غیر این صورت نیاز به بررسی هیات مرکزی نظارت ندارد.
 
رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا کشور، گفت: یکشنبه ۱۱ تیرماه پرونده ۸ الی ۱۰ در شهر از جمله شهرهای پرند و کهریزک از توابع شهرستان های رباط کریم و ری بررسی خواهد شد.
 
وی در خصوص امکان ابطال و یا عدم ابطال انتخابات در شهرهای پرند و کهریزک اضافه کرد: من از جزئیات پرونده این دو شهر اطلاعی ندارم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار