امام جمعه شهریار با اشاره به امتداد دشمنی های منافقین با انقلاب اسلامی، گفت: منافقین امروز زیر چتر داعش و تروریست ها هستند.
کد خبر: ۴۴۸۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 25 June 2017
حجت الاسلام و المسلمین موسی سالمی در مراسم بزرگداشت هفتم تیرماه در سال روز شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و ۷۲تن از یارانش در شهریار، گفت: در آن زمان شهید بهشتی آنقدر مورد تهمت واقع شد که وقتی آن بزرگوار به شهادت رسید، منافقین در کشور جشن به راه انداختند.
 
وی افزود: در آن زمان به این شیوه ها قصد داشتند شهید بهشتی را منزوی کنند، اما شهید بهشتی با روی باز و صبر و استقامت با آن ها برخورد می کردند، هم اکنون نیز همان منافقینی که زمان شهید بهشتی بودند، وجود دارند و حذف نشدند، جالب آن جا است که ششم تیرماه و یک روز قبل از ترور شهید بهشتی رهبر معظم انقلاب ما مورد ترور قرار گرفتند و هفتم تیر آیت الله بهشتی ترور شدند.
 
امام جمعه شهریار افزود: پیام ۷ تیر به همه ما این است که منافقین در آن زمان سعی می کردند امثال شهید بهشتی و ۷۲ تن از بهترین افراد نظام که در این ترور حضور داشتند را خانه نشین و منزوی و طرد در جامعه کنند و کاری کنند که مردم بگویند علیه شهید بهشتی شعار دهند.
 
وی گفت: در آن زمان منافقین زیر چتر بنی صدر بودند، امروز نیز زیر چتر داعش و تروریست ها هستند، تفکر آنها با قبل هیچ تفاوتی نکرده است، اگر در آن زمان به سراغ حزب جمهوری رفته اند، امروز سراغ مجلس و حرم امام(ره) رفته اند اگر آن زمان داعیه داشتند که امام را دوست دارند و از پشت ضربه زدند امروز هم به سراغ مرقد مطهر امام راحل رفته اند.
 
سالمی اضافه کرد: منافقین الان را باید خیلی مراقب باشیم، نباید گمان کنیم که آن ها به اردوگاه انگلیس و عراق و فرانسه پناه برده اند، منافق همه جا هست، دشمن نمی خواهد که ما قاطعانه تصمیم بگیریم ، از صفات برجسته شهید بهشتی قاطع بودن آن بزرگوار بوده است.
 
وی گفت: تفکر شهید بهشتی اسلام ناب بوده است، تفکر سیاسی شهید بهشتی این بوده است که روزی تمام دستورات اسلام از جمله دستورات سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و خانوادگی بر همه جهان حاکم شود و ایشان ذره ای هم از این تفکر جدا نشد، بهشتی ریزش نداشت و ذره ای از اطاعت امام(ره) جدا نشد و مطیع محض امام و رهبری و ولایت بود.
 
امام جمعه شهریار اظهار داشت: از خصایص دیگر این شهید بزرگوار عدالت بود، به همین دلیل هفته شهادت این شهید عظیم الشان به نام هفته قوه قضائیه نام گرفته است و انتظار از همه ما این است که شهیدان علاوه بر اینکه وجودشان الگو است،صفاتشان هم باید برای همه ما الگو باشد، عزیزان در قوه قضائیه هم باید سمبل اقتدار باشند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار