معاون هماهنگ کننده استان از کشف بیش از ۱۹۴ کیلوگرم تریاک و دستگیری دو نفر قاچاقچی در شهرستان شهریار خبر داد.
کد خبر: ۴۴۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷ 25 June 2017
 
به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ داود عبدالمالکی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران با دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی به صورت  گسترده اقدام به تهیه و توزیع  موادمخدر در شهرستان شهریار می کند،رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.
 
وی افزود: در این راستا ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از  انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی گسترده پلیسی متوجه شدند متهم با همکاری پسر خود اخیراً مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از قاچاقچیان شرق کشور تهیه و با یک دستگاه خودروی نیسان قصد انتقال آن به غرب استان تهران را دارد.   
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: بلافاصله ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در قالب دو تیم عملیاتی جهت پایش محورهای ورودی به استان اعزام  شده ،نهایتا خودروی یاد شده را در جاده فرارت به حصارساتی شناسایی ، در یک اقدام غافلگیرانه  خودرو را توقیف کرده و در بازرسی از خودرو از قسمت بار مقدار ۱۸۹کیلو ۴۸۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در تعداد ۲۰ بسته کشف کرده و متهم  را دستگیر کردند.   
 
وی گفت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و در یک اقدام ضربتی ضمن دستگیری همدست متهم، در بازرسی از محل سکونتش در شهریار بیش از ۵ کیلوگرم تریاک را نیز کشف کردند.
 
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار