از پروژه حفرو تجهیز چاه مجتمع ابراهیم آباد شهرستان پاکدشت به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۴۴۷۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ 24 June 2017
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران پروژه حفر و تجهیز یکی دیگر از چاه های مجتمع ابراهیم آباد شهرستان پاکدشت به مرحله بهره برداری رسید
 
احمد دوستعلی معاون طرح و توسعه آبفار استان تهران طی گفتگویی با روابط عمومی این شرکت گفت این چاه با عمق 240 متر و با اعتباری بالغ بر 3090 میلیون ریال  از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی حفر و تجهیز شده و اکنون وارد مدار شده است.
 
دوستعلی گفت این چاه که با هدف رفع کمبود آب و افزایش فشار آب اجرایی شده هم اکنون از آبدهی 20 لیتر در ثانیه برخوردار است .
 
معاون طرح و توسعه آبفار استان تهران همچنین از احداث مخزن 1500 متر مکعبی مجتمع ارمبویه شهرستان پاکدشت خبر داد که در دست اقدام است و افزود در آینده نزدیک چاه روستای جیتو واقع در مجتمع   نیز  وارد مدار خواهد شد.
 
گفتنی است آبرسانی به 7 روستا با جمعیتی در حدود 12 هزار نفر  از مجموع 36 روستای تحت پوشش آبفار شهرستان پاکدشت از طریق این مجتمع انجام می شود و با بررسیهای انجام شده، پیش بینی می شود  جمعیت این مجتمع در سال 1425 به 14253 نفر برسد.  
 
معاون طرح و توسعه آبفار استان تهران تصریح کرد منابع تأمین آب مجتمع فوق 5 حلقه چاه با دبی تقریبی 75 لیتر در ثانیه بوده که با بهره برداری از چاه 240 متری اخیر این منابع به 6 حلقه چاه افزایش پیدا کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار