معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران با تأکید بر اینکه هیچ مشکل امنیتی در تهران وجود ندارد، گفت: مانور نیروهای مسلح امروز در فرودگاه مهرآباد برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ 24 June 2017
محسن نسج‌همدانی اظهار کرد: امروز شلیک گلوله در حومه فرودگاه مهرآباد به دنبال انجام مانور نیروهای مسلح سبب نگرانی برخی مردمی شده بود که در جریان برگزاری این مانور نبودند؛ اما اطمینان می‌دهیم هیچ مشکل امنیتی در استان تهران وجود ندارد و جای نگرانی نیست.
 
وی تصریح کرد: مانور نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در حومه فرودگاه مهرآباد امروز برای افزایش توان و آمادگی‌های خود، مانوری را برگزار کردند که البته چون نیازی به طرح آن نبود، از قبل اطلاع‌رسانی نشده بود.
 
معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران با بیان اینکه این مانور در راستای افزایش ظرفیت نیروهای امنیتی و انتظامی برای مقابله با هرگونه تهدید احتمالی برگزار شد و موفقیت‌آمیز بود، ادامه داد: شنیده شدن صدای شلیک گلوله در حومه فرودگاه مهرآباد به همین دلیل بوده است.
 
نسج‌همدانی بیان کرد: با توجه به اینکه اخیراً دو حادثه تروریستی در مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر امام خمینی (ره) را در تهران شاهد بودیم، تلاش می‌شود تا آمادگی نیروهای حفاظتی، امنیتی و انتظامی به‌ویژه در مراکز حساس و پرجمعیت افزایش یابد تا دشمنان نظام اسلامی نتوانند اشتباهی مرتکب شوند.
 
وی تصریح کرد: امروز هم در همین راستا مانوری در حومه فرودگاه مهرآباد برگزار شد و استان تهران خوشبختانه در امنیت کامل به سر می‌برد و جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار