رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه فضای مناسبی برای ورزش بانوان در این شهرستان نداریم، گفت: متأسفانه در خیلی از روستاها اسم یک زمین خاکی و دو تیر دروازه را زمین فوتبال گذاشته‌اند.
کد خبر: ۴۴۷۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ 24 June 2017
کاظم شادمهر در تشریح زیرساخت‌های ورزشی شهرستان فیروزکوه، با بیان اینکه متأسفانه در خیلی از روستاها اسم یک زمین خاکی و دو تیر دروازه را زمین فوتبال گذاشته‌اند، اضافه کرد: این زمین‌ها متأسفانه جزئی از مساحت کلی فضاهای ورزشی شهرستان حساب‌ شده و در سرانه ورزشی فیروزکوه تأثیرگذار است.
 
وی با تأکید بر اینکه سرانه ورزشی شهرستان فیروزکوه بالای یک مترمربع است، تصریح کرد: برای هر نفر بیش از یک مترمربع فضای ورزشی در فیروزکوه وجود دارد و این امر شاید مسؤولان استان تهران و کشور را خرسند کند؛ ولی واقعیت چیز دیگری است.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه با اشاره به اینکه در فیروزکوه با این اقلیم جغرافیایی و آب و هوای خاص خود در نهایت پنج تا شش ماه می‌توان از فضای روباز ورزشی استفاده کرد، اضافه کرد: این فضاها را نمی‌توان خیلی برای ورزش مؤثر قلمداد کرد.
 
شادمهر با بیان اینکه ۱۴ فضای ورزشی در فیروزکوه وجود دارد، تصریح کرد: هفت فضای ورزشی موجود در فیروزکوه مربوط به روستاهاست و تمام آن‌ها سالن چندمنظوره است؛ یک باب استخر و سالن ورزش باستانی در این فهرست از ساختار اختصاصی برخوردارند.
 
وی ادامه داد: سالن‌های فوتسال، والیبال و بسکتبال که در شهرستان فیروزکوه وجود دارد، مختص به تمرین است و سالن مسابقه برای این رشته‌ها نداریم و این از نیازهای واجب ورزشی شهرستان محسوب می‌شود.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه با تأکید بر اینکه از خیلی از امکانات و فضاهای ورزشی در شهرستان فیروزکوه محروم هستیم، اضافه کرد: خیلی از دونده‌های ما در رشته دوومیدانی از فضای مناسب محروم‌ هستند و رزمی‌کاران هم فضای مناسبی ندارند.
 
شادمهر با اشاره به اینکه فضای مناسبی برای ورزش بانوان نداریم، افزود: به‌ غیر از فوتسال، والیبال و بسکتبال در سایر رشته‌های ویژه بانوان مانند دوچرخه‌سواری، دوومیدانی و پرتاب‌ها امکانات موردنیاز ورزش بانوان را نداریم.
 
وی با بیان اینکه در مجموع نمی‌توان گفت کمبود فضای ورزشی نداریم یا هیچ امکانات ورزشی وجود ندارد، اظهار کرد: رضایت‌مندی متفاوتی بین ورزشکاران حاکم است.
برچسب ها: بانوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار