فرمانده سپاه سید الشهدا استان تهران با تاکید بر لزوم ادامه راه شهدا، گفت: زیبایی های دفاع مقدس فراموش نمی شود.
کد خبر: ۴۴۷۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 24 June 2017
سردار علی نصیری شامگاه جمعه، در حاشیه ششمین سال اجتماع پیشکسوتان دفاع مقدس در استان تهران، طی سخنانی در جمع خبرنگاران گفت: دفاع مقدس و خاطرات آن سراسر زیبایی بود.
 
وی اضافه کرد: هرآن چه ما در دفاع مقدس دیدیم زیبایی بود، شهادت ها هم زیبا بود، مجاهدت ها هم زیبا بود، هر اتفاقی که می افتاد، زیبا بود، اگر جایی هم موفق نمی شدیم، می دانستیم حتما خیری در کار بوده است و به خداوند و وعده های الهی ایمان داشتیم.
 
فرمانده سپاه سید الشهدا استان تهران گفت: در دفاع مقدس عزیزان ما فدا شدند، اما در نهایت انقلاب اسلامی پیروز شد و امروز یادی جز ذلت از دشمن ما نیست.
 
وی با بیان این که نبود شهدا و عزیزانی که در دفاع مقدس بودن و امروز در بین ما نیستند، دردناک است، افزود: یاد همرزمان شهید در خاطر ما همواره زنده است و ما با همرزمان شهیدمان عهد بستیم که راه آن ها را ادامه دهیم.
 
نصیری با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ پیشکسوتان دفاع مقدس در سپاه سید الشهدا(ع) ، گفت: این اجتماع از سال ۹۰ هر سال برگزار می شود و این جمع  در ششمین سال تشکیل خوداست و با حضور بچه های جبهه و جنگ ذر استان تهران، یاد آن روزها را زنده نگاه می داریم، تجدید خاطره می کنیم وبه نوعی خاطرات جنگ زنده می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار