فرماندار قرچک از راه اندازی دفتر جمعیت هلال احمر قرچک در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۴۴۸۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 20 June 2017
مسعود مرسل پور شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان قرچک، طی سخنانی با اشاره به معرفی فرمانده انتظامی جدید شهرستان قرچک، گفت: ما در شهرستان در پی ایجاد تعامل جدید نیروی انتظامی با مردم و برخورد جدی با متخلفین هستیم.
 
وی سپس بر اهمیت ایجاد امنیت پایدار علمی و عملی در شهرستان قرچک تاکید کرد و افزود: زمانی که مردم احساس امنیت داشته باشند به راحتی فعالیت های اقتصادی خود را انجام می دهند و کارکرد مراکز علمی، صنعتی و فرهنگی در گرو احساس امنیت است، احساس امنیت مهم تر از خود امنیت بوده و خواهد بود.
 
فرماندار قرچک سپس بر برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد و گفت: روز قدس از یادگاران حضرت امام(ره) است و ما باید این روز را به بهترین شکل گرامی بداریم.
 
وی ادامه داد: از مدیران و روسای ادارات شهرستان تقاضا دارم با شرکت خود در این راهپیمایی ضمن ابراز انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی بر ادامه راه پر افتخار مبارزه با زیاده خواهی های این رژیم غاصب و اشغال گر تاکید کنند.
 
مرسلپور سپس از راه اندازی جمعیت هلال احمر شهرستان قرچک، به صورت مستقل در آینده ای نزدیک خبر داد و اضافه کرد: همه دستگاه ها به ویژه شورای اسلامی شهر و شهرداری موظف هستند که همکاری لازم در راه اندازی این دفتر مستقل در شهرستان قرچک، داشته باشند.
 
بر اساس این گزارش، هم اکنون جمعیت هلال احمر شهرستان قرچک، به صورت مشترک با جمعیت هلال احمر شهرستان ورامین فعالیت می کند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار