فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ورامین گفت: انتقام موشکی سپاه پاسداران، مرحمی بر دل‌های مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی اخیر تهران بود.
کد خبر: ۴۴۴۶۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸ 20 June 2017
داوود اصغری اظهار کرد: از زمان اجرای عملیات تروریست‌های کوردل در تهران، دشمنان فکر می‌کردند امنیت جمهوری اسلامی ایران از بین رفته است.
 
وی افزود: علیرغم سنگین بودن این داغ برای ملت ما، سپاه پاسداران بلافاصه قول انتقام این حرکت خبیثانه تروریست‌ها را داد.
 
اصغری ادامه داد: در بیانیه سپاه پاسداران قید شده بود که انتقام خون‌های پاک ریخته شده، گرفته خواهد شد و به یاری خدا طی فاصله زمانی کمی در روز گذشته مواضع تروریست‌ها در چند صدکیلومتر فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی هدف موشک‌های میان برد قرار گرفت.
 
وی بیان داشت: این عملیات موشکی مقتدرانه‌ای که انجام شد، نشان داد که سپاه به وعده‌هایی که می‌دهد پایبند است و رعب و وحشت فراوانی در دل دشمنان سیاه‌دل اسلام ایجاد شده است.
 
اصغری گفت: مجموعه موشکی سپاه پاسداران، محل استقرار تروریست‌ها را دقیقا در زمان اجتماع آنها هدف قرار داده و حتی با پهپاد، لحظه به هدف خوردن موشک‌ها را فیلم‌برداری کرده که این‌ها نشان دهنده اقتدار نظام اسلامی در زمینه تجهیزات موشکی است.
 
وی افزود: این موشک‌ها همزمان، جواب دشمنان خارجی و همچنین عناصر داخلی را داد که عده‌ای از آنها افراد فریب خورده‌ای هستند و عده‌ای نیز با عناد، شبهه افکنی‌هایی در زمینه اقتدار مجموعه دفاعی کشور از جمله سپاه پاسداران می‌کنند.
 
اصغری ادامه داد: شکر خدا، درایت و پافشاری مقام معظم رهبری در رابطه با افزایش اقتدار مجموعه نیروهای مسلح و سپاه را عموم مردم ایران زمین، در حادثه اخیر شاهد بودند و این انتقام، مرحمی بر دل مردم شهیدپرور و به ویژه خانواده‌های معزز شهدای حادثه تروریستی اخیر تهران بود.
 
وی تاکید کرد: در ابعاد بین المللی هم ثابت شد که اگر کسی با جمهوری اسلامی، سر عناد داشته باشد و بخواهد خدشه‌ای به امنیت کشور وارد کند، با جواب دندان‌شکن مواجه خواهد شد.
 
انتهای پیام/ز
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار