مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه پیام‌های این اقدام فراتر از خود اقدام بوده است گفت: در واقع سپاه پاسداران سیلی محکمی را بر چهره خبیث داعش زدکه صدای این سیلی را باید دیگران بشنوند و دیگران همان کسانی هستند که پشت صحنه گروه‌های تروریستی چون داعش قرار دارند.
کد خبر: ۴۴۴۶۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳ 20 June 2017
سردار یدالله جوانی با اشاره به اقتدار موشکی سپاه  پاسداران در شلیک چند موشک در سوریه این اقدام را یک اقدام تلافی جویانه دانست و اظهار کرد:در واقع این اقدام برای مقابله با اقدامات تروریستی که در تهران از سوی گروهک تروریستی داعش صورت گرفته بود، انجام شد.  
 
وی افزود: وعده‌هایی‌که سپاه پاسداران به ملت ایران در گرفتن انتقام خون‌های مطهر شهدای بی‌گناه داده بود عملی شد و پاسخ داعش و گروه‌های تکفیری با شلیک این موشک‌ها داده شد.
 
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه پیام‌های این اقدام فراتر از خود اقدام بوده است گفت: در واقع سپاه پاسداران سیلی محکمی را بر چهره خبیث داعش زدکه صدای این سیلی را باید دیگران بشنوند و دیگران همان کسانی هستند که پشت صحنه گروه‌های تروریستی چون داعش قرار دارند.
 
وی تصریح کرد: دشمنانی که مرتب درطی این سال‌ها با ادبیات تهدید با ملت ایران سخن گفته و تصور می‌کردند با انجام اقدام تروریستی در تهران می‌توانند جمهوری اسلامی را به یک کشور بی ثبات و ناآرام تبدیل کنند بدانند که واقعیت این است که جمهوری اسلامی و ملت ایران و خصوصا نهاد انقلابی سپاه پاسداران هر نوع تهدیدی را به سرعت به فرصت تبدیل می‌کند و همین اتفاق در ارتباط با اقدامات  تروریستی داعش نیز رخ داد.
 
جوانی با اشاره به اینکه جهانیان امروز به این مسئله اعتراف دارند که تهران، مانند لندن، واشینگتن و پاریس و ... نیست، گفت: امروز دنیا فهمید که  اگر یک اقدام تروریستی در کشور ایران صورت گیرد با ایستادگی ملت ایران مواجه شده و دیدیم که با این فاصله بسیارکم  جمهوری اسلامی روی مقرهای اصلی و روی محل‌هایی که طراحان اصلی تروریستی در تهران حضور داشتند اقدام به شلیک موشک کرد.
 
** اقتدار جمهوری اسلامی ایران یک واقعیت است
 
وی افزود: پیام‌های جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران عمدتا برای حامیان گروه‌های تروریستی است که بدانند توانایی و اقتدار موشکی جمهوری اسلامی ایران یک واقعیت است.
 
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه  پاسداران تصریح کرد: در این اقتدار نوع موشک‌هایی که به کار برده شد موشک‌هایی با برد دقیق با قدرت بالای تخریب بوده و نشان داد که جمهوری اسلامی در ردیف قدرت‌های برتر موشکی جهان قرار دارد.
 
وی افزود: برد این موشک در واقع از این فاصله در قیاس با توانایی‌های جمهوری اسلامی در واقع یک اقدام حداقلی بود به طوری که جمهوری اسلامی قادر است در یک شعاع وسیع‌تر و بعد چند برابر نسبت به این موشک‌هایی که شلیک شد هر منبع تهدیدی را خنثی کند.
 
سردار جوانی خاطرنشان کرد: شلیک این موشک‌ها این پیام روشن، صریح و قاطع را به دشمنان داد که جمهوری اسلامی، ملت ایران، نیروهای مسلح و سپاه پاسداران قادر هستند امنیت کشور را با اتکا به قدرت حق و تجهیزاتی که در اختیار دارند به خوبی تامین کنند.
 
 مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه  پاسداران در پایان اظهار داشت: دشمنان باید این پیام‌ها را بگیرند و در برنامه‌ها و نوع نگاه‌های خودشان به ملت ایران تجدید نظر کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار