تعدادی از کودکان مبتلا به سرطان در یکی از روزهای ماه رمضان به تماشای نمایشی شاد و کودکانه نشستند.
کد خبر: ۴۴۴۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹ 19 June 2017
در این نمایش که اخلاق و کارهای خوب را براساس آموزه‌های دینی به کودکان یادآوری می‌کرد، کودکان مبتلا به سرطان ساکن در اقامتگاه محک، در کنار والدین خود لحظات شادی را تجربه کردند و ساعاتی با نمایش پر هیجان گروه تئاتر اسرا به بازی و شادی همراه دیگر دوستان خود سرگرم شدند.
 
براساس این گزارش، گروه تئاتر اسرا به صورت داوطلبانه به محل اقامت کودکان مبتلا به سرطان آمده بود. اعضای این گروه دو نفره در سالن اجتماعات اقامتگاه با عروسک‌های خاله پیرزن، سنجاب و شیطونک، چند نمایش متفاوت اجرا کردند و خنده و شادی را مهمان قلب‌های کوچک و پرامید کودکان کردند.
 
بخش دیگری از برنامه با بازی‌های گروهی همراه بود. کودکان دست در دست هم دادند و گرد هم جمع شدند و با آهنگ‌های محلی شمالی و جنوبی که یادآور شهر و دیار مختلف آنها بود همراه با هنرمندان، ترانه‌های کودکانه خواندند. این کودکان در پایان همراه با مادران خود برای رقابت بر سر خنده‌ای از سر ذوق و بی‌بهانه مسابقه دادند و فضای اقامتگاه را غرق سرور و شادی کردند.
 
در حالی که تا پایان سال 1395 بیش از 27 هزار کودک مبتلا به سرطان تحت حمایت محک قرار گرفته‌اند، هر روز هم 6 کودک مبتلا به سرطان به مجموع آنها اضافه می‌شود.
منبع: ايرنا
برچسب ها: تئاتر ، کودکان ، سرطان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار