قاریان برجسته نوجوان کشوری در طرح "برمناره‌های شهر" قرآن و اذان را در شهر زیرزمینی پایتخت قرائت می‌کنند.
کد خبر: ۴۴۳۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵ 19 June 2017
محمد بنی حسن معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در این برنامه قاریان برجسته نوجوان کشوری در دو ایستگاه امام خمینی و چهارراه ولیعصر (عج) در آستانه اذان با قرائت قرآن و سپس اذان، فضایی سراسر شور و معنویت را در سطح ایستگاه‌های مترو ایجاد می‌کنند.
 
بنی حسن با بیان اینکه این طرح به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران "فرهنگسرای مترو" و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه انجام شده است تصریح کرد: قاریان این برنامه یک ربع قبل از اذان با حضور در این دو ایستگاه علاوه بر قرائت قران، اذان را زنده اجرا می‌کنند.
 
کمک به نیازمندان با "یک لقمه مهربانی" در مترو تهران  
 
معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در ادامه از برگزاری طرح "یک لقمه مهربانی" در ایستگاه‌های منتخب مترو خبر داد.
 
محمد بنی حسن گفت: در ایام ماه مبارک رمضان به منظور ترویج سنت حسنه کمک به نیازمندان در این ماه پر خیر و برکت، طرح "یک لقمه مهربانی" نیز در 16 ایستگاه منتخب متروی تهران در حال برگزاری است.
 
وی افزود: در راستای حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب دیده و در معرض آسیب‌های اجتماعی و با مشارکت سازمان خدمات اجتماعی با استقرار میز حمایتی در ایستگاه‌های پرتردد مترو مانند تجریش، میدان آزادی، انقلاب اسلامی، کرج، گلشهر، میدان جهاد، تئاتر شهر و 15 خرداد نسبت به جذب حامی اقدام می‌شود.
 
بنا براعلام روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو، وی خاطر نشان کرد: طرح" یک لقمه مهربانی" تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: نوای قرآن ، اذان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار