نظام ملکشاهی گفت: مردم به شایعات توجه نکنند ، مسئولان پیگیر مطالبات مردم بوده و اوضاع را رصد می‌کنند.
کد خبر: ۴۴۳۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵ 19 June 2017
نظام ملک‌شاهی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان اسلامشهر اظهارکرد: ورشکستگی موسسه مالی اعتباری ثامن، شایعه و توطئه‌ای علیه  نظام اقصادی کشور از سوی دشمنان نظام و عده‌ای فرصت طلب است.
 
ملک‌شاهی با اشاره به تجمعات  صورت گرفته در برخی از نقاط شهرستان اسلامشهر، بیان کرد: از روز گذشته اخبار و اطلاعاتی دریافت کردیم مبنی بر تجمع تعدادی از سپرده‌گذاران موسسه مالی ثامن در مقابل شعب این موسسه،که در پی بروز شایعاتی بوجود آمده است .
 
وی افزود: متاسفانه بر اثر بی تدبیری مدیران موسسه در استان و شهرستان و عدم توجیه و اغناء مردم و اطلاع رسانی دقیق و شفاف و رسمی از طریق صداو سیما و رسانه های جمعی، شایعات و اخبار غیرواقعی در فضای مجازی و برخی رسانه های معاند، از سوی بدخواهان نظام به بروز و ظهور شایعات غیر واقعی دامن زده شده است.
 
ملک‌شاهی  تاکید کرد: با کمال تاسف  فرمانداری شهرستان هیچ آمار و اطلاعاتی از فعالیت این‌گونه موسسات مالی ندارد و علیرغم رشد قارچ گونه این موسسات هیچ نظارتی بر روی آنها وجود نداشته و هیچ یک از مدیران استانی و شهرستانی موسسه  پاسخگو نیستند .
 
وی با اشاره اقدامات و توطئه‌های کاخ سفید علیه کشورمان، تصریح کرد: جو منفی که علیه نظام ازسوی دشمنان و بدخواهان نظام بوجود آمده از یک سو و انتشار مطالب غیر واقعی و شایعات دورغین درفضای مجازی  از سوی دیگر و همچنین  بی تدبیری و ناکار آمدی  مدیران این موسسه موجب بروز مشکلاتی برای مردم شده و التهاباتی را در جامعه ایجاد کرده است.
 
معاون سیاسی فرماندار اسلامشهر بیان کرد: درپی تجمعات  سپرده‌گذاران  موسسه ثامن در مقابل شعب این  موسسه ، جلسه شورای تامین با حضور10 نفر از نمایندگان تجمع‌کنندگان در محل فرمانداری تشکیل و مسائل و مشکلات سپرده‌گذاران مورد بررسی قرار گرفت .
 
وی با اشاره به مصوبات جلسه شورای تامین ،تاکید کرد: با توجه به اینکه تاکنون هیچ  موسسه ای نداشتیم که برای شهرستان مشکلاتی بوجود آورد، در رابطه مشکل سپرده‌گذاران  این موسسه هم با صبر و استقامت  و دوری جستن از هرگونه شایعه  وجوسازی ، مسئولان  به دنبال حل موضوع به وجود آمده هستند.
 
ملک‌شاهی  افزود : مدیر و کارکنان  شعبه  20 متری امام خمینی (ره) متاسفانه با  تعطیل کردن فعالیت دیروز این شعبه دچارتخلف اداری شده و بنا بر اظهارات دادستان محترم شهرستان در صورت ادامه این روند، برخورد قضایی با آنها خواهد شد .
 
وی بیان کرد: ازسپرده گذاران انتظار داریم با  تحمل و صبر و شکیبایی  و سعه صدر مسئولان شهرستان را در رفع این مشکل  یاری کنند، پرداخت و استرداد سپرده به 35 هزار سرمایه گذار کمی زمان‌بر بوده و طول می‌کشد .
 
عضو شورای تامین شهرستان  با اشاره به حضور پرشکوه مرد م  اسلامشهر در انتخابات اخیر، تاکید کرد: مردم شهرستان اسلامشهر با حضور و مشارکت 81 درصدی درانتخابات نشان دادند که به نظام و آرمان‌های آن معتقد و پایبند بوده و هستند و این تجمعات و اعتراضات برای استراد سرمایه های‌شان است نه مقابله با نظام  و مسئولhن هم تلاش می‌کنند که  پیگیر مطابات مردم باشند .
 
وی تصریح کرد: ازمردم فهیم اسلامشهر انتظار داریم اخبار و مطالب  واقعی و صحیح را از طریق مراجع رسمی ، رسانه‌های جمعی معتبر و صدا و سیما کسب کنند و از پرداختن به شایعات و جوسازی های التهاب‌آور خودداری کنند وبه این قبیل شایعات دامن نزنند.
 
ملک شاهی خاطر نشان کرد: همه مسئولان شهرستان اسلامشهر با تمام  توان پیگیر حل مشکلات به وجود آمده هستند و از هیچ اقدامی در جهت احقاق حقوق  شهروندان دریغ  نکرده و با متخلفین و مدیران ناکارآمد برخورد خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار