عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: کمیته آموزش وپرورش مجلس شورای اسلامی مأمور شده است تا ماجرای خرید و فروش سوالات امتحانات نهایی را پیگیری کند.
کد خبر: ۴۴۳۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 18 June 2017
فاطمه سعیدی در رابطه با شائبه‌های مطرح شده در رابطه با لو رفتن سوالات امتحانات نهایی اظهار کرد:‌ در رابطه با لو رفتن سوالات امتحانات نهایی گزارش مستندی به دست مجلس نرسیده است.
 
وی افزود: به دلیل حواشی مطرح شده در رابطه با امتحانات نهایی و ادعای برخی دانش‌آموزان درخصوص لو رفتن سوالات، کمیته آموزش‌وپرورش مجلس شورای اسلامی این موضوع را پیگیر خواهد کرد چرا که نمرات امتحانات نهایی در کنکور تاثیر مثبت 25 درصدی دارد.
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در رابطه با سخنان اخیر سخنگوی دولت در رابطه با گروگانگیری در آموزش‌وپرورش بابت پرداخت حق الزحمه امتحانات نهایی گفت: آقای نوبخت همواره در کلامش ادب و متانت خاصی داشت اما باید پذیرفت که معلمان حق و حقوق خود را می‌خواهند و وقتی یک معلم بازنشسته می‌شود انتظار دارد پاداش بازنشستگی خود را همانند کارکنان سایر دستگاه‌ها به موقع دریافت کند.
 
سعیدی ادامه داد: حق الزحمه تصحیح اوراق امتحانات نهایی یک سال است پرداخت نشده آیا یک سال تأخیر برای پرداخت حق الزحمه امتحانات زمان اندکی است؟
 
وی با اشاره به اینکه اینگونه تصور می‌کنیم که منظور آقای نوبخت عدم مدیریت مناسب بودجه در آموزش‌وپرورش است، گفت: بودجه آموزش‌وپرورش مشکل دارد و 98 درصد آن صرفاً صرف پرداخت حقوق می‌شود و بودجه فعلی این وزارتخانه جوابگوی هزینه‌ها نیست.
 
به گزارش تسنیم، در ایام برگزاری امتحانات نهایی، کانال‌هایی با فعالیت در فضای مجازی مدعی فروش سؤالات امتحانات نهایی یک ساعت مانده به شروع امتحانات بودند و در همین رابطه برخی دانش آموزان معتقدند که صبح روز برگزاری امتحان برخی دانش آموزان سوالات امتحانات نهایی را داشتند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار