دبیر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات گفت: شاکی پرونده روزنامه ورزشی گل، آقای فیروز کریمی و متهم، مجید حسین‌پور کوهستانی؛ سردبیر این روزنامه بود که هیئت منصفه با اکثریت آراء، مدیرمسئول این روزنامه را مجرم ندانست.
کد خبر: ۴۴۳۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹ 18 June 2017
علی‌اکبر کسائیان با اشاره به برگزاری جلسه امروز دادگاه مطبوعات با حضور اعضای هیئت منصفه اظهار کرد: در جلسه امروز دادگاه مطبوعات به ریاست قاضی محمدی کشکولی در شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران، پرونده‌های اتهام روزنامه‌های «شهروند» و «گل» مورد بررسی قرار گرفت.
 
دبیر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات تصریح کرد: اتهام وارده به مدیر مسئول روزنامه شهروند «نشر مطالب خلاف واقع» با شکایت  سازمان امور زندانهای استان تهران بود؛ عبدالرسول وصال، مدیر‌مسئول این روزنامه به همراه وکیلش در دادگاه حضور یافت و از خود دفاع کرد؛ نهایتا هم به اتفاق آراء مجرم شناخته نشد.
 
وی در ارتباط با پرونده روزنامه ورزشی گل یادآور شد: شاکی این پرونده آقای فیروز کریمی و متهم، مجید حسین‌پور کوهستانی؛ سردبیر این روزنامه بود.
 
کسائیان گفت: با وجود اینکه نه سردبیر و نه مدیر‌مسئول این روزنامه در دادگاه امروز حضور نداشتند اما به شکل غیابی، جلسه محاکمه برگزار شد و نهایتا هم متهم را در مورد اتهام «نشر مطالب خلاف واقع به قصد تشویش اذهان عمومی»، با اکثریت آراء مجرم ندانست.
 
انتهای پیام/
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار