مدیر امور بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب واوان گفت: با بهسازی و رفع نواقص چاه آب شرب واوان ،این چاه مجددا" وارد مدار شد .
کد خبر: ۴۴۳۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ 18 June 2017
سید محمد رضا زاده مدیراموربهره برداری آبفای واوان اظهار کرد: به منظور ارتقای کمی و کیفی آب آشامیدنی مشترکین ، با اجرای عملیات بهسازی و رفع نواقص چاه شماره6 تامین آب آشامیدنی شهر واوان، این چاه مجددا" وارد مدار توزیع گردید.      
 
وی بیان کرد: درراستای اجرای طرح ساماندهی و به روز رسانی چاه‌های تامین آب آشامیدنی شهر واوان ، طی خرداد ماه جاری و براساس برنامه زمان‌بندی شده عملیات تعویض لوله جدار و همچنین رفع نواقص و معایب فنی و اتصالات چاه شماره 6 که دچار بریدگی جدار شده بود با رعایت استانداردهای لازم انجام گردیده و مجددا وارد مدار شد.
 
وی تاکید کرد: این عملیات اواسط خردادماه جاری و ظرف مدت زمان10روزه با اعتباری معادل 270 میلیون ریال از محل اعتبارات جاری اجرا و با توجه به پارگی و عدم کارآیی لوله جداره قبلی چاه، لوله جداره جدید فولادی جایگزین شد.
 
مدیر امور آبفای شهر واوان تصریح کرد: پس از شستشو و خارج سازی املاح و رسوبات و لایروبی سطوح پایینی چاه و جایگزینی  پمپ جدیدی به جای  پمپ قبلی که ازکار افتاده بود، چاه مذکور با آب‌دهی مطلوب و با کیفیت به میزان بیش از 19 لیتر بر ثانیه مجدداً وارد مدار تامین و توزیع گردید .   
 
وی افزود: درحال حاضرتقریبا تمامی چاه‌های واوان به روزرسانی گردیده و آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین محترم این شهر با کمیت و کیفیت مناسبی تامین و توزیع می‌شود .
 
رضا زاده  خاطر نشان کرد: با عنایت به هوای گرم فصل تابستان و اوج پیک مصرف آب ، تدابیر و برنامه های لازم از جمله حفاری چاه جدید با هدف ارتقاء ظرفیت موجود آب آشامیدنی انجام شده و آماده بهره برداری است واز شهروندان هم تقاضا داریم با تغییر الگوی مصرف وصرفه جویی بهینه در مصرف آب   ما را در ارائه خدمات بهتر یاری رسانند .
 
انتهای پیام /
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار