رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: جانمایی اتوبوس‌ها و تعیین مسیرهای رفت و آمد بخشی از تمهیدات پلیس راهور در راهپیمایی روز قدس و نماز عیدفطر، است.
کد خبر: ۴۴۲۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹ 16 June 2017
سردار رضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره آخرین تمهیدات اندیشیده شده راهنمایی و رانندگی و حمل و نقل در راهپیمایی روز قدس و نماز عیدسعید فطر اظهار داشت: در روز قدس و نماز عیدفطر، مسئله اصلی همه مسئولان شهری در حوزه حمل و نقل، جابجایی تمام نمازگزاران و روزه‌داران جهت شرکت در راهپیمایی و همچنین نماز است. 

وی افزود: به دلیل اهمیت این امر برای پلیس راهور تهران بزرگ لازم است تا تمهیدات ویژه برای این 2 موضوع پیش‌بینی شود تا مردم با کمترین زحمت و پیاده‌روی بتوانند برای برگزاری راهپیمایی روز قدس و همچنین شرکت در نماز عیدفطر شرکت کنند. 

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: هماهنگی‌های خوبی در حوزه حمل و نقل ترافیک با شهرداری تهران به ویژه معاونت حمل و نقل و ترافیک آن برگزار کرده‌ایم که این جلسات و هماهنگی‌ها در مجموع باعث خواهد شد تا بتوانیم خدمات خوبی را در روز قدس و عید فطر خدمت مردم تهران داشته باشیم. 

وی در خصوص هماهنگی‌های انجام شده در این خصوص، اظهار داشت: جانمایی اتوبوس‌ها در راهپیمایی روز قدس و نماز سعید عیدفطر، تعیین مسیرهای رفت و آمد برای مردم جهت شرکت در هر 2 مراسم، پیش‌بینی اطلاع‌رسانی‌های فراوان از محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های رفت و آمد و همچنین نحوه جابجایی مردم در سطح شهر برای شرکت در راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر بخشی از این هماهنگی‌هاست. 

سردار مهماندار در پایان با تأکید بر اینکه باید مردم همکاری نزدیک و تنگاتنگی را با مسئولان شهری به ویژه مأموران راهنمایی و رانندگی داشته باشند، خاطرنشان کرد: مأموران راهور، صرفاً برای تسهیل رفت و آمد در معابر مستقر شده و همکاری مردم با پلیس می‌تواند تأثیر بالایی در تسهیل رفت و آمد مردم داشته باشد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار