سید احمد خمینی گفت: نباید با پیش داوری افراد را برانیم.
کد خبر: ۴۴۲۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲ 16 June 2017
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد خمینی، شامگاه پنج شنبه در جمع شب زنده داران مومن شهرستان قدس، طی سخنانی با تشریح فضایل شب قدر گفت: در شب قدر می توانیم روح و روان خود را از گناه پاک کنیم، شب قدر، شب شناختن ارزش خود انسان است، در شب قدر عابد به دیدار معبود می رود و از نور وجود عابد بهره مند می شود و شیاطین در شب قدر در بند اسارت هستند.

وی ادامه داد: از رحمت خدا در شب قدر غافل نشویم، چرا که خداوند بسیار بخشنده است، خداوند بندگان بد و یا خوب خود را به توبه و بازگشت فرا می خواند، در شب قدر توبه کرده و از خداوند طلب بخشش کنیم.

خمینی با تاکید بر عدم پیش داوری در مورد افراد، گفت: مشخص نکنیم که این فرد خوب است و بیاید و آن فرد گناه کار است و نیاید، در مکتب ما فرد گناه کار، بیمار است، مشکل ما با بیمار نیست، ما با خود گناه و بیماری مشکل داریم، نباید با پیش داوری افراد را برانیم، ما می خواهیم از دریای رحمت خداوند برای شستشوی روح و روانمان بهره مند شویم، بزرگترین گناه نا امیدی از رحمت خداوند است.

وی گفت: به رحمت خدا ایمان داشته باشیم، خداوند آن قدر کریم است که طوری می بخشد که بنده خجالت نکشد.

خمینی اظهار داشت: همه ما محتاج رحمت خدا هستیم، ما گناه کاران، مریض و محتاج شفا و داروی ما توبه هستیم، باید توبه کنیم تا روح و روان ما پاک شود، خداوند مهربان و بخشنده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار