مراسم احیای شب های پرفیض و با عظمت قدر در مساجد، حسینیه ها و امامزاده های شمال تهران اجرا شد.
کد خبر: ۴۴۲۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ 16 June 2017
همزمان با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان،  مراسم احیای شب های پرفیض و با عظمت قدر در مساجد، حسینیه ها و امامزاده های شمال تهران اجرا شد.

شهرام پاشایی،  مدیر اداره  اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک تهران در این خصوص در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرا رسیدن ایام پر فضیلت شب‌های قدر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از شب هجدهم تا شب بیست و چهارم ماه مبارک رمضان برگزاری مراسم احیاء با محوریت نواحی در مساجد، حسینیه ها و امامزاده های سطح منطقه به همراه  مراسم ادعیه خوانی، مناجات خوانی و ذکر مصیبت برگزار می شود.

وی با بیان این که در  شب های قدر مساجد و اماکن مذهبی محلات پذیرای شهروندان و مهمانان خدا در ماه مبارک رمضان هستند، اضافه کرد: مرقد مطهر حضرت صالح ابن موسی الکاظم (ع)، آستان امامزاده علی اکبر(ع) چیذر، آستان امامزاده قاسم(ع)، مسجد اعظم(عج) تجریش، مسجد النبی (ص) ولنجک، مسجد جامع اراج، مسجد جامع ازگل، مساجد شهرک شهید محلاتی و .... برگزار کننده مراسم شب های احیا در سطح منطقه بودند و شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان نیز مراسم شب های قدر در این اماکن برگزار می شود.

پاشایی خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه یک نیز مانند سال های گذشته با مشارکت فرهنگی چون توزیع کتاب و کتابچه های مناجات و ادعیه و حمایت های مالی و معنوی در باشکوه برگزار شدن این مراسم در سطح منطقه سهیم است.
منبع: مهر
برچسب ها: شبهای قدر ، احیا ، آرامش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار