در جلسه شورای شهر مطرح شد
دبیر شورایاری منطقه 12 گزارشی از مشکلات این منطقه در شورای شهر تهران ارائه داد.
کد خبر: ۴۴۰۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸ 13 June 2017
میکائیل سعید با اشاره به اینکه منطقه 12 خرج پایتخت را می‌دهد، گفت: صدها پلاسکو در منطقه ما وجود دارد، اما هیچ نهادی هنوز حتی مسئولیت حادثه پلاسکو را به عهده نگرفته است.

دبیر شورایاری منطقه 12 ادامه داد: منطقه 12 از نظر امنیت دارای مشکلات فراوانی است، در سال گذشته 21 نفر در قهوه‌خانه‌ها با قمه و چاقو کشته شدند. اطراف مجلس 500 خانه مجردنشین وجود دارد با این تعداد آیا تصور می کنید امنیت مجلس برقرار خواهد شد؟

دبیر شورایاری منطقه 12تصریح کرد: در منطقه مواد مخدر از شیر و شکلات ارزانتر است.

وی با اشاره به املاک رها شده در این منطقه مقصر اصلی را میراث فرهنگی دانست و تصریح کرد: میراث فرهنگی اجازه نمی دهد که از سه طبقه بیشتر بسازیم در نتیجه مردم املاک را رها کرده و کوچ می کنند.

در انتها چمران نیز با اشاره به مشکلات عدیده منطقه تهران اضافه کرد: در حال حاضر بازار تهران تبدیل به یک محدوده خطرناک شده است و منطقه 12 با وجود آنکه می توانند نقطه قوتی برای کل تهران باشد تبدیل به یک معضل و مشکل برای شهر  شده است.

او ادامه داد: لازم است گزارشی از طرح های ارتقای فرهنگی که سال گذشته در این منطقه اجرا شد ارائه شود.به خصوص بودجه ای که سال گذشته به این منطقه اختصاص یافت کجا هزینه شده است‌؟

در انتها دبیر شورایاری منطقه 12 با اشاره به اینکه اگر در تهران زلزله ای بیاید، بیشترین کشته برای منطقه 12 خواهد بود، ادامه داد: طرح های جمع آوری معتاد در منطقه 12 فایده ای نداشت و باید قاچاقچیان را می گرفتند.
برچسب ها: تهران ، چاقو ، قهوه خانه ، مرگ
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار