معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از خدمات رسانی رایگان مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی در روز قدس و عید سعید فطر خبر داد.
کد خبر: ۴۴۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 13 June 2017
مازیار حسینی در جلسه هماهنگی مدیران حوزه خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و راهنمایی و رانندگی تهران در خصوص برگزاری مراسم روز قدس و نماز عید سعید فطر از آمادگی کامل مدیریت شهری برای ارائه خدمات به شهروندان خبر داد.
در این جلسه معاون خدمات شهری شهرداری تهران، مدیران عامل شرکت مترو، شرکت واحد اتوبوسرانی، رئیس پلیس راهور ناجا و مدیران اجرایی حوزه حمل و نقل عمومی به ارائه گزارش در خصوص اقدامات، مسئولیت ها و برنامه های پیش رو در جهت برگزار شکوهمند مراسم روز قدس و نماز عید فطر پرداختند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: علاوه بر خدمات رایگان مترو در شب های قدر از ساعت 24 تا 4 صبح کلیه خطوط مترو روز قدس و روز عید سعید فطر تا پایان مراسم به صورت رایگان به شهروندان خدمات رسانی خواهد کرد.
حسینی در خصوص خدمات ناوگان اتوبوسرانی پایتخت نیز یادآور شد: شرکت واحد اتوبوسرانی پایتخت به صورت شبانه روزی و با دپوی ناوگان ظرفیت مناسب جهت جابه جایی شهروندان از میادین و مساجد اصلی شهر تهران را به صورت رایگان به محل برگزاری نماز جمعه روز قدس و عید سعید فطر فراهم می کند.
معاون شهردار تهران همچنین تاکید کرد: کلیه مناطق شهرداری تهران، شبکه حمل و نقل عمومی و پلیس راهور ناجا باید با هماهنگی میدانی و عملیاتی سهم خود را در برگزاری هر چه بهتر این حرکت معنوی ارزشمند ایفا کرده و به لطف خدا رضایت شهروندان را شاهد باشیم.
منبع: فارس
برچسب ها: تهران ، روز قدس ، حمل و نقل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار