مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران مطرح کرد
مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران گفت: با وجود عدم پیوستن مراکز درمانی غیر ملکی سازمان به سیستم حذف دفترچه، بیماران در زمان نیاز می‌توانند با یک کلیک پرونده خود ار به طور کامل دریافت کنند.
کد خبر: ۴۴۰۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ 13 June 2017
«محمد تقی خسروانی مقدم» در حاشیه نخستین همایش بسیجیان و ایثارگران بسیج جامعه پزشکی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: یکی از اقدامات مهمی که در حوزه درمان انجام داده‌ایم، حذف دفترچه درمانی بوده است البته برای این کار بزرگ با موانع و مشکلاتی مواجه هستیم.

وی یکی از مهمترین خدمات  تامین اجتاعی را راه‌اندازی سیستم «پکس» دانست و تصریح کرد: در این روش عکس‌های رادیولوژی و تصویربرداری بیماران نیاز به چاپ مستقیم ندارد بلکه  از راه دور و به صورت مجازی بررسی خواهد شد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سازمان تامین اجتماعی در مورد حذف دفترچه به طور کامل متذکر شد: تاکنون در بخشهای ملکی متعلق به سازمان، این طرح را اجرا کرده‌ایم و امیدواریم در آینده این طرح به بخشهای غیرملکی ما نیز راه‌ یابد.

وی در پاسخ به سؤال دیگری در مورد نحوه جابه‌جایی پرونده از سیستم بدون دفترچه در مراکز ملکی سازمان به مراکز خصوصی یادآور شد: بیماران هر زمان که نیاز داشته‌ باشند، می‌توانند با یک کلیک پرینت تمام پرونده خود را دریافت کنند همچنین در آینده‌ای نزدیک موضوع دفترچه درمان به صورت کامل حذف و پذیرش  با کارت ملی انجام می‌شود.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران در مورد بسیج  پزشکی سازمان تامین اجتماعی گفت: از سال ١٣٧٤ شورای بسیج پزشکی تشکیل شد و در این شورا به اعضا آموزشهایی در خصوص بحران‌های امنیتی و بلاهای طبیعی داده شد که در همین راستا تعامل تنگاتنگی با اعضا داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار