مشاور وزیر بهداشت به جزئیات جدید درباره اقدامات درمانی کودک بیمار در حادثه تروریستی تهران پرداخت.
کد خبر: ۴۴۰۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ 13 June 2017
عباس زارع نژاد در خصوص بیماری کودکی که تصویر نجاتش در حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی خبرساز شد، اظهار داشت: صبح امروز جلسه ای با حضور خانواده کودک و مسئولان ارشد درمان وزارت بهداشت در مرکز روابط عمومی این وزارتخانه برگزار شد و روند بیماری عماد اسماعیل نژاد مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: پس از این جلسه خانواده عماد همراه با کودک خود دیداری کوتاه با وزیربهداشت هم داشتند و دکتر هاشمی بر پی گیری روند درمان این کودک گرگانی تا حصول نتیجه تاکید کردند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: عماد به بیماری مزمنی مبتلاست که در صورت انجام آزمایش های لازم و تایید نتیجه آنها باید پیوند مغزاستخوان شود، البته این پیوند برای او ممکن است مفید و یا مضر باشد و باید بررسی‌های لازم برای انجام پیوند روی این کودک انجام شود.

زارع نژاد تاکید کرد: این کودک پیش از این در بیمارستان شریعتی بستری بوده و همه کارهای درمانی وی به صورت رایگان انجام شده، فقط آنها برای ارسال نمونه به آزمایشگاه آلمان و ایاب و ذهاب، هزینه ای متقبل شدند که به دستور وزیر بهداشت آن هزینه هم به خانواده وی مسترد شد.

وی تاکید کرد: البته این کودک مشکلات دیگری از جمله مشکل شنوایی دارد، ولی هیچ گونه نگرانی بابت هزینه های درمان وی وجود ندارد و همه کارهای او در بیمارستان شریعتی تهران یا هر مرکز درمانی دیگر ، به صورت رایگان انجام خواهد شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار