فرماندار قرچک:
فرماندار قرچک گفت: مشکل پراکندگی ادارات در شهرستان قرچک مرتفع خواهد شد.
کد خبر: ۴۴۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ 13 June 2017
مسعود مرسلپور صبح سه شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان قرچک ضمن عرض تسلیت به مناسبت حوادث تروریستی تهران، بیان داشت: در سال ۹۴ و ۹۵ در زمینه اعتبارات و بودجه یک رشد صعودی را در سطح شهرستان شاهد بوده ایم.

وی افزود: در سطح شهرستان قرچک هم از نظر تامین و هم از لحاظ تخصیص، در بخشهای زیربنایی و حوزه های شهری و روستایی نیز کارهای مؤثری صورت گرفته است و همچنین در حوزه مدرسه سازی، بهداشت و درمان و آب و فاضلاب و سایر حوزه ها رشد خوبی را داشته ایم.

مرسلپور گفت: سیاست دولت در سال جدید تدوین برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت است که بتواند مشکلات کشور را حل کند.

فرماندار قرچک بیان داشت: در چند سال اخیر هم با وجود مشکلات مالی که در دولت حاکم بود اعم از تحریم و بدهی های سنگین دولت به پیمانکاران و بانک مرکزی و علی رغم همه مسائل با مدیرت صحیح دو کار اساسی انجام پذیرفت اول و مهم ترین این مسائل کنترل تورم بود و دوم موفقیت دولت در زمینه عمران و آبادانی می‌باشد.

وی در پایان اظهار داشت: در سال جدید دنبال آن هستیم که دو کاراساسی صورت بپذیرد که اولا، هم به اعتبارات شهرستان کمیت ببخشیم و هم کیفیت لازم را در اجرا داشته باشیم که در همین راستا زمینی با کمک منابع طبیعی و راه و شهرسازی در مرکز شهرستان در سال گذشته برای ایجاد سایت اداری شهرستان شناسائی شده است و در پی تخصیص اعتبارات هستیم تا بتوانیم مشکل پراکندگی ادارات را جهت خدمات رسانی بهتر به مردم رفع کنیم.
منبع: مهر
برچسب ها: فرماندار ، قرچک ، تهران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار