مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام گفت: به دنبال آتش سوزی گسترده در جنگل های سرخ گیری از توابع بخش زرنه شهرستان ایوان این آتش سوزی، با تلاش بدون وقفه نیروهای یگان حفاظت محیط زیست و با همکاری همه جانبه دستگاه های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران و نیروهای مردمی، عصر روز گذشته(جمعه) به طور کامل کنترل و خاموش شد.
کد خبر: ۴۳۴۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ 03 June 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ مازیار سلیمان نژاد اظهار کرد: یکی از مأموران یگان حفاظت محیط زیست ایوان به نام وحید مرادی که در عملیات اطفاء حریق در محل حاضر شده بود در هنگام مهار آتش  در اثر استنشاق دود دچار تنگی نفس شد و مصدوم گردید.

وی گفت: این فرد بلافاصله از سوی عوامل اورژانس مستقر در محل به مرکز بهداشتی درمانی بخش زرنه شهر ستان ایوان منتقل شد و مورد مداوا قرار گرفت .: متأسفانه وزش باد در منطقه باعث شعله ور شدن آتش شد به همین دلیل کار مهار آتش با مشکل مواجه گردید و همین امر موجب شد  مسئولان و مردم بصورت شبانه روزی برای مهار آتش تلاش کنند.

وی ادامه داد: یکی از مأموران یگان حفاظت محیط زیست ایوان به نام وحید مرادی که در عملیات اطفاء حریق در محل حاضر شده بود در هنگام مهار آتش  در اثر استنشاق دود دچار تنگی نفس شد و مصدوم گردید.

وی گفت: این فرد بلافاصله از سوی عوامل اورژانس مستقر در محل به مرکز بهداشتی درمانی بخش زرنه شهر ستان ایوان منتقل شد و مورد مداوا قرار گرفت ./م




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار