مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: فاز نخست بزرگترین پارک آبی سرپوشیده خاورمیانه در جنب پارک چیتگر شب گذشته با حضور ورزش و جوانان افتتاح و بهره برداری رسید.
کد خبر: ۴۳۳۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ 31 May 2017

رضا گلمحمدی افزود: پارک آبی «اپارک» در زمینی به مساحت 12 هزارمترمربع و زیربنای 55 هزار مترمربع در جنب پارک چیتگر واقع شده است که فاز نخست این مجموعه فرهنگی ورزشی شب گذشته توسط مسعود سلطانی فر افتتاح و به بهره برداری رسید.
وی تصریح کرد: فاز نخست این پارک آبی با سرمایه گذاری ریالی 1600 میلیارد و ارزی 17 میلیون دلار توسط بخش خصوصی ساخته شد و قرار است فاز دوم این مجموعه نیز در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.
گلمحمدی با بیان اینکه تمامی وسایل و ادوات به کار رفته در این پارک آبی از بالاترین استانداردهای روز دنیا برخوردار است، گفت: 13 سرسره آبی که مرتفع ترین آنها 19 متر است از یکی از برندهای معتبر جهان در کشور کانادا خریداری شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: این پارک آبی قادر به سرویس دهی همزمان به سه هزار نفر بوده و ظرفیت پارک 800 خودرو به صورت همزمان را داراست.
وی هدف از افتتاح این مجموعه ورزشی را ایجاد فضای شور و نشاط در بین خانواده های تهرانی عنوان و خاطرنشان کرد: تا پایان امسال 18 پروژه عمرانی ورزشی دیگر نیز در سطح استان تهران به بهره برداری خواهد رسید.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امبن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
بزرگترین کلاهبرداران ایران نه بزرگترین پارک ابی
الان چن ماهه که پول مردم واسه سرمایه گذاری گذاشتن تو پارک ابی نمیدن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار