شهردار منطقه یک تهران از برخورد شهرداری با همکاری نیروی انتظامی با دستفروشان شمال تهران خبر داد.
کد خبر: ۴۳۱۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴ 28 May 2017
فخرالدین سلیمانی، طی سخنانی در جمع تعدادی از کسبه بازار تجریش، که با حضور مقابل ساختمان شهرداری منطقه یک تهران خواستار برخورد و جمع آوری دستفروشان جهت جلوگیری از اخلال در کسب و کار کسبه شده بودند، گفت: موضوع دستفروشی موضوع جدیدی نیست و بیش از چندین سال است که باعث نارضایتی و آزار کسبه بازار تجریش شده و متاسفانه علاوه بر ایجاد ناامنی و مزاحمت برای عابرین، موجب اخلال در  کسب و کار بازاریان  شده است.

وی با ارائه گزارشی از هماهنگی ها و اقدامات انجام شده و در دست اقدام  شهرداری منطقه یک تهران، در خصوص دستفروشان، افزود: بر همین اساس مجموعه دستگاه های قضایی و امنیتی با همکاری فرمانداری، شهرداری و نیروی انتظامی نسبت به تعیین تکلیف این موضوع برنامه ریزی و اقدام می کنند.

شهردار منطقه یک تهران با اشاره به اقدامات انجام شده شهرداری در جلوگیری از دستفروشی در سه ماه پایانی سال ۹۵ که موجب رضایت مردم و کسبه بازار تجریش  شد، افزود:  این عملکرد شهرداری به گونه ایی بود که به عنوان خواسته و دغدغه دیروز اهالی نیز مطرح و ادامه آن مورد درخواست مجدد آنها واقع شد.
شهردار منطقه یک افزود: در این خصوص مقرر شد شهرداری منطقه یک نسبت به اجرایی شدن این دستور با هماهنگی نیروی انتظامی نسبت به جمع آوری و ساماندهی دستفروشان مطابق با سه ماه آخر سال ۹۵ اقدام نماید.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار