رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ری با بیان اینکه ۱۳۰ مبلغ ویژه ماه رمضان به این شهرستان اعزام می شوند، گفت: مساجد ری از حضور روحانیان بهره‌مند خواهند بود.
کد خبر: ۴۳۰۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ 27 May 2017
حجت الاسلام داوود رضوانی، دضمن تشریح برنامه های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان ۱۳۰ مبلغ، شامل ۱۲۵ مبلغ بومی و ۵ مبلغ از قم به مساجد شهرستان ری اعزام می شود.

وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدا و سراسر معنویت است که در این ماه با استفاده از فضای معنوی ایجاد شده باید سعی کنیم هرچه بیشتر به سوی سعادت گام برداریم، در ماه مبارک رمضان تلاوت قرآن، اقامه نماز جماعت، بیان احکام، مباحث و جلسات مشاوره و اخلاق و دوره های سبک زندگی اسلامی برگزار می شود

رضوانی، از برگزاری طرح غبار روبی و عطر افشانی مساجد شهرستان ری در هفته گذشته خبر داد و گفت: مساجد به عنوان خانه خدا باید برای برگزاری میهمانی و ضیافت بزرگ الهی آماده شوند تا بتوانند با بهترین حالت، آماده خیل عظیم مومنین و روزه داران در ماه مبارک رمضان باشند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری افزود: بهترین و زیباترین عملی که در ماه مبارک رمضان می توان انجام داد، پارسایی و اجتناب از محرمات است، از آن چه که خداوند تحریم کرده است دوری کنیم و به سوی اعمالی که خداوند دستور داده است گام برداریم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار