سرپرست فرمانداری اهواز گفت :
آرای تمامی شرکت کنندگان در انتخابات شورای اسلامی شهر با دقت و صحت کافی شمارش خواهد شد
کد خبر: ۴۲۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸ 23 May 2017
نبی اله خون میرزائی  با بیان اینکه در دوره های گذشته در شهر اهواز که میزان مشارکت  وتعداد داوطلبین  کمتراز این دوره بود  ، باز هم شمارش و اعلام آراء، دست کم 4 روز طول می کشید افزود : در این دوره سعی شده  است  که دقت را فدای سرعت نکنیم و با  شفافیت،امانتداری،عمل به قانون و تعهد به اینکه، هرآنچه خواست مردم است،از صندوق رای بیرون بیاید .

وی  اظهارداشت : روز یکشنبه بر اساس مصوبه و دستور شورای تامین استان مجموع آرای  333 شعبه اخذ رای  که تقریبا در سامانه جامع فرمانداری  ثبت شده بود  اعلام شد در این آمار اولیه که آراءغیر قطعی بودند  رای  60 نفر اول بودند.

سرپرست فرمانداری اهواز ادامه داد : :درحال حاضر در یک سایت مجموعه دستگاه ها با حضور هیئت های اجرایی،نظارت،بازرسی و هیئت عالی نظارت انتخابات شوراها،زیر نظر دوربین های مدار بسته در حال بازشماری هستند و بطور قطع این آرای غیر قطعی که ما اعلام کردیم،توسط هیئت نظارت پالایش و اصلاح می شود  و آرای  قطعی وصحیح به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی با  تقدیر از همه عوامل برگزاری انتخابات در اهواز گفت : با مجریان هرشعبه و صندوق آرایی که امانتدار آراء مردم نبودند و تخلفاتی در این شعب صورت گرفته است، برخورد قضایی خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار