اهالی و ساکنین مسکن مهر پیشوا که چند روزی است از مشکل بی‌آبی رنج می‌برند با تجمع در مقابل فرمانداری این شهرستان خواستار حل مشکل کم‌آبی این منازل شدند.
کد خبر: ۴۲۸۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 23 May 2017
شماری از ساکنین مسکن مهر ولایت شهرستان پیشوا ظهر امروز با تجمع در مقابل فرمانداری شهرستان پیشوا، خواستار حل مشکلات این واحدها به ویژه مشکل قطع آب آشامیدنی این منطقه شدند.

یکی از معترضان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: مدت سه روز است که آب آشامیدنی ما در مسکن مهر ولایت شهرستان پیشوا قطع شده است.

وی بیان کرد: پیش از این نیز بارها به فرمانداری و اداره آب و فاضلاب مراجعه کردیم؛ ولی هنوز مشکل ما حل نشده است.

در هنگام تجمع اهالی در جلوی درب فرمانداری، الله‌بخش حبیبی معاون فرماندار و اکبر سلطانیان مسئول آب و فاضلاب شهرستان پیشوا در بین تجمع کنندگان حاضر شده و آن‌ها را دعوت به حضور در فرمانداری برای حل مشکل اهالی مسکن مهر کردند.

 حبیبی با بیان اینکه من مشکل شما را درک می‌کنم و مشکل شما را مشکل خود می‌دانم اظهار داشت: متأسفانه در سال‌هایی که این منازل ساخت شده برای آن، منبع ذخیره‌ای پیش‌بینی نشده و همین سبب شده که شهروندان این مناطق نتوانند از آب ذخیره استفاده کنند.

وی تصریح کرد: تمام سعی خود را خواهم داشت تا پایان امروز با هماهنگی مسئولان مربوطه مشکل بی‌آبی اهالی مسکن مهر پیشوا را مدیریت کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار