سرپرست سازمان اورژانس کشور ایجاد پایگاه‌های آموزشی استاندارد برای آموزش عملیاتی تکنسین‌های اورژانس را از برنامه‌های سازمان اورژانس کشور عنوان کرد و گفت: افراد در پایگاه‌های آموزشی علاوه بر آشنایی نزدیک با خدمات اورژانس، از نظر عملیاتی نیز ارتقاء پیدا می‌کنند.
کد خبر: ۴۲۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹ 22 May 2017
پیرحسین کولیوند در جلسه مدیران آموزشی اورژانس سراسر کشور با بیان این که موضوع رتبه‌بندی از مسیرهای ارتقای شغلی پرسنل اورژانس به شمار می‌رود، گفت: درمسیر اجرای رتبه بندی، نقاط قوت و ضعف مشخص شده و امکانات رشد برای همکاران اورژانس نیز فراهم خواهد شد.

سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: برای نجات جان بیماران و خدمات رسانی بهتر، به زودی نرم افزاری بسیار دقیقی در اختیار پرسنل اورژانس قرار خواهد گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انتقال تجارب تاثیر زیادی در ارایه خدمات مطلوبتر دارد و همکاران باید پیشنهادات مثبت و کارساز خود را مطرح کنند و با استفاده از علم و دانش خود اقدامات تحقیقاتی ارزنده ای را اجرا کنند.

کولیوند ادامه داد: در اجرای طرح همیار اورژانس، آموزشهای لازم در اختیار افراد تحصیل کرده یا قشر فرهنگی که بصورت داوطلب تمایل به ارائه خدمات اورژانسی دارند قرار می‌گیرد و پس از اتمام این دوره کارت شناسایی با توجه به تحصیلات و آموزشی‌های فرا گرفته اند صادر خواهد شد و در موارد خاص مانند ایام عید ، اربعین و مراسم ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی از خدمات نیروهای داوطلب استفاده خواهد شد .

وی در پایان افزود: با اجرای این طرح اورژانس، یک تیم منسجم، خوب و خدمت رسان ملت، در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی تشکیل خواهیم داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار