معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک تهران گفت: فاز اول ساماندهی بزرگراه شهید چمران به اتمام می رسد.
کد خبر: ۴۲۷۶۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ 21 May 2017
بهمن محبوبی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از اتمام فاز اول ساماندهی بزرگراه شهید چمران خبر داده و اظهار داشت: ساماندهی ترافیکی بزرگراه شهید چمران در قالب اجرای  تقاطع های غیر همسطح یمن- شهید چمران شامل ۴ دستگاه پل و دو مسیر زیر گذر به انضمام «رمپ» و «لوپ» های مربوطه است که اتمام فاز اول آن  منجر به کاهش بار ترافیکی در محدوده بزرگراه شهید چمران و حذف نبش گره ترافیکی مسیر پل پارک وی به چمران جنوب و نیز مسیر چمران شمال به تقاطع های ولی عصر (عج) خواهد شد.

وی افزود: فاز اول اجرایی، مسیر دسترسی چمران جنوب به خیابان شهدای اوین و محدوده خیابان رشید الدین فضل اله و میدان دانشگاه را تامین می کند و این مسیر به صورت رفت و برگشت طراحی شده است و تامین کننده مسیر ساکنین شهروند در محدوده ولنجک ، درکه، زعفرانیه به سمت چمران جنوب از خیابان رشید الدین فضل اله و میدان دانشگاه است.

محبوبی اضافه کرد: طول کل پروژه تقاطع های غیر همسطح یمن – شهید چمران به مقدار ۳ هزار و ۵۶۰ متر و عرض متوسط ۱۶ متر شامل ۴ دستگاه پل و یک رمپ و یک لوپ به طول تقریبی یک هزار و ۵۰۰ متر و یک روگذر و زیرگذر اتصالی به تونل کردستان به طول۶۰۰ متر است.

معاون شهردار منطقه یک تهران گفت: در فاز بعدی دو پل رفت و برگشت خیابان  یمن( تابناک) اجرا می شود که یک پل مسیر تابناک به چمران شرق- پارک وی را تامین می کند  و همچنین تونل کردستان جنوب را امکان دسترسی می دهد و پل دوم از تونل کردستان به خیابان یمن دسترسی پیدا می کند که اجرای دو مورد آخر منوط به تکمیل تونل کردستان در منطقه ۳ است.

وی خاطر نشان کرد: پس از اجرای تونل کردستان یک مسیر زیرگذر روگذر از چمران( پارک وی) به سمت کردستان جنوب تامین خواهد شد و همچنین پروژه شامل یک رمپ و یک لوپ دیگر جهت تکمیل دسترسی های تقاطع است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار