معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۰ تهران از مشارکت ۱۴۰۰ دانش آموز این منطقه در پویش نمایش ترافیکی «از خودمان شروع کنیم» خبر داد.
کد خبر: ۴۲۷۱۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶ 20 May 2017
ابوذر ریاضی با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: پویش نمایشی ترافیک با شعار «از خودمان شروع کنیم» با هدف نهادینه کردن رفتارهای صحیح ترافیکی در کودکان، با حضور گروه نمایشی حافظان شادی در مدارس منطقه ۲۰ اجرا و بیش از ۱۴۰۰ دانش آموز با قوانین ترافیکی آشنا شدند.

ریاضی با بیان این که این شیوه آموزشی به دانش آموزان کمک می کند تا زودتر با مسئولیت های شهروندی و ترافیکی خود آشنا شوند، افزود: این طرح در مدارس شاهد لاله ها، ایلیا، حضرت زهرا، صدیقه طاهره، حنانه و سرای محله نفرآباد اجرا شد.

وی اظهار داشت: پویش نمایش ترافیکی از سوی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در راستای اهداف بلند مدت این سازمان مبنی بر ارتقاء آگاهی قوانین ترافیکی کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان و شهرسازان شهر آغاز شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۰ تهران  اضافه کرد: مرحله دوم پویش نمایشی ترافیک با شعار «از خودمان شروع کنیم» به منظور نهادینه کردن رفتارهای صحیح ترافیکی در کودکان،با اجرای پنج گروه نمایشی و آموزش قوانین و رفتارهای صحیح ترافیکی از چهارم اردیبهشت در سطح مدارس شهر تهران آغاز شده است و تا پایان اردیبهشت ادامه دارد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار