رئیس فراکسیون روابط عمومی مجلس گفت: هدف ما از بررسی پیش‌نویس قانون جامع روابط عمومی در مجلس برجسته‌سازی این جایگاه است و می‌کوشیم آسیب‌های این حوزه را کاهش دهیم ضمن اینکه نباید روابط عمومی‌ها کاری کنند که اعتماد عمومی سلب شود.
کد خبر: ۴۲۵۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴ 17 May 2017
زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه در مجلس و رئیس فراکسیون روابط عمومی در سومین همایش و جشن روز ملی روابط عمومی که صبح امروز در تالار وحدت برگزار شد، گفت: هر شهروند اگر دقت، تیزبینی، صراحت، علم و اطلاعات را توأمان با هم داشته باشد می‌تواند نقش روابط عمومی را ایفا کند.
 
وی افزود: مردم ایران همواره اثربخش بوده و هستند لذا روابط عمومی‌ها به این مردم عزیز در حال خدمت‌رسانی هستند.
 
سعیدی تصریح کرد: فراکسیون روابط عمومی مجلس هم‌اکنون در حال بررسی لایحه نظام جامع روابط عمومی و رسانه را از طریق مرکز بررسی‌های مجلس است ضمن اینکه می‌کوشد در این مسیر معایب این موضوع را نیز رفع کند.
 
رئیس فراکسیون روابط عمومی مجلس با تأکید بر رعایت اخلاق در روابط عمومی و رسانه از همه مدیران و کارشناسان این حوزه خواست در این زمینه مباهات بیشتری کنند، تصریح کرد: ما به دنبال رفع موانع و چالش‌های روابط عمومی از طریق لایحه نظام روابط عمومی و رسانه در مجلس هستیم.
 
سعیدی خاطرنشان کرد: همه مدیران ارشد دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید جایگاه قانونی و پدر قدرت روابط عمومی‌ها را دانسته و بدانند.
 
وی تصریح کرد: متأسفانه مدیران روابط عمومی دغدغه‌های مشخصی را دنبال نمی‌کنند. برای مثال در سال جاری که مزین به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری شده است روابط عمومی‌ها برنامه جامعی در این زمینه ننوشته‌اند. در حالیکه آنها می‌توانند با ارائه طرح، ایده و برنامه برای اشتغال به کشور کمک کنند ضمن اینکه روابط عمومی‌ها باید در پایان سال ماتریس SWTO سازمان خود که شامل فرصت‌ها و تهدیدها است را گزارش کنند.
 
رئیس فراکسیون روابط عمومی مجلس اظهارداشت هدف و نیت ما برجسته‌سازی جایگاه روابط عمومی‌ها در ایران است به همین جهت می‌کوشیم تا با تصویب نظام جامع روابط عمومی در مجلس، آسیب‌های این موضوع را کاهش دهیم ضمن اینکه همگان باید کمک کنیم اعتماد عمومی و اعتماد اجتماعی در کشور ما سلب نشود.
 
در پایان این مراسم از تمبر روز روابط عمومی رونمایی و نشان روابط عمومی به مدیران و کارشناسان برتر حوزه ارتباطات و روابط عمومی اهداء شد.
 
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار