علیرغم آنکه پیش از شروع رقابت‌های انتخاباتی، فعالان محیط زیستی با راه‌اندازی کمپین «#نه به تبلیغات کاغذی» کاندیداها را به استفاده از روش‌های امروزی و نوین برای تبلیغات تشویق کردند اما متاسفانه همچنان شاهد تبلیغات گسترده کاغذی کاندیداها در سطح شهر هستیم.
کد خبر: ۴۲۵۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 17 May 2017
محمد حسین بازگیر در این باره افزود: یکی از مهمترین کارهایی که کاندیداهای شورای شهر پس از ورود به شورا باید انجام دهند، حفاظت از منابع زیستی و ارتقای کیفیت زندگی در شهرها و روستاهاست. توقع و انتظار همه مردم از اعضای شورای شهر این است که نماینده تمام اقشار جامعه باشند و توسعه پایدار در شهرها و روستاها را مدنظر قرار دهند.

وی ضمن اشاره به روش تبلیغات کاغذی که این روزها برای انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری استفاده زیادی از آن می شود، اظهار کرد: کاندیداهای شورای شهر لازم است که پیش از ورود به شورا در عمل دغدغه داشتن مسائل شهری را نشان دهند.

رییس اداره محیط زیست شهر تهران افزود: به طور قطع عملکرد هر یک از کاندیداها پیش از انتخاب شدن  نسبت به محیط زیست می‌تواند یکی از ملاک‌های گزینش آنان باشد چون پذیرفتنی نیست که کسی دغدغه شهر را داشته ولی دغدغه حفاظت از محیط زیست آن را نداشته باشد.

 به اعتقادرییس اداره محیط زیست شهر تهران، سرمایه‌هایی زیست محیطی نباید به شکل کاغذ، تراکت و پوستر از دست برود. امروزه فضای تبلیغات عوض شده است و دسترسی به مردم از طریق فضای مجازی و روش‌های امروزی موجب کاهش هزینه برای محیط زیست و طبیعت شده است.

بازگیر در پایان با بیان اینکه در صحبت‌ها و عملکردهای کسانی که میخواهند وارد شورا شوند باید دغدغه حفظ محیط زیست وجود داشته باشد، تصریح کرد: در یک شهر خوب همه عناصر باید اصولی و بهینه مدیریت و خدمات اکولوژیک مناسبی مانند هوای پاک، آب سالم و... به شهروندان ارائه شود. کسی می‌تواند این موارد را را عملیاتی کند که در عمل، خود پایبند به آن موضوعات باشد. قطعا عمل هر یک از کاندیداها در حوزه محیط زیست می تواند ملاک سنجش آنان باشد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار