تابناک تهران - رضا پور رجب، رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل آبفار استان تهران، به تابناک تهران خبر داد: "از این پس کلیه خدمات شرکت آبفار استان تهران از طریق درگاه های اینترنتی ارائه می گردد."
کد خبر: ۴۲۴۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ 16 May 2017
در عصر حاضر فن‌آوري اطلاعات و ارتباطات بعنوان پشتيبان اصلي سازمان‌ها، در برابر فشارهاي وارده داخلي و خارجي بوده  و گسترش و پيشرفت هر سازماني منوط به پيشرفت در حوزه فناوري اطلاعات و استفاده صحيح از ابزارهاي آن مي باشد. با توجه به اين موضوع، شركت آب و فاضلاب روستايي استان تهران جهت صرفه جويي در منابع و كاهش هزينه‌هاي سازمان، با مطالعات انجام شده در حوزه‌هاي فن‌آوري اطلاعات و شرايط خاص حوزه خدماتي شركت، پروژه درگاه اینترنتی این سازمان را در روستاهای استان تهران با موفقيت اجرا نموده است.
درگاه اینترنتی شرکت آبفار استان تهران برای ارائه خدمات راه اندازی شد
رضا پور رجب، رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل آبفار استان تهران، در گفت و گو با خبرنگار تابناک تهران درباره خدمات جدید این سازمان گفت: " از این پس ارائه کلیه خدمات این شرکت به مشترکین از طریق درگاه های اینترنتی صورت خواهد گرفت."

وی تصریح کرد: "به منظور تکریم ارباب رجوع ، حذف کاغذ بازی و کاهش مراحل اداری و همچنین سرعت بخشیدن به فعالیت های شرکت اقدام به افزایش درگاه های ارائه خدمت خود نمودیم تا متقاضیان بتوانند به صورت غیر حضوری کلیه درخواست های خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمایند."

پور رجب با اشاره به روش های متنوع برای ارائه خدمات در روستاها اظهار کرد: " از درگاه های متنوع ارائه خدمات، حضوری، تلفنی، سایت و پیامک می باشد."

وی با اشاره به کاربری های این سامانه نیز ادامه داد: "سامانه ارائه خدمات از طریق سایت راه اندازی گردیده که این سامانه متمرکز بر ارائه خدمات 22 گانه فروش و پس از فروش شامل واگذاری انشعاب آب و فاضلاب، تغیر کاربری، تغییر ظرفیت قراردادی انشعاب، صورتحساب میان دوره، اعلام کارکرد کنتور، پرداخت صورتحساب، آزمایش کنتور، دریافت بدهی از طریق ایمیل و ده ها خدمات دیگرمی باشد."

پوررجب درباره نتایج اجرای این سامانه در روستاها بیان داشت: "نتایج حاصل از این طرح در حقیقت احترام به حقوق شهروندی، مدیریت و کاهش چشمگیر زمان پاسخگویی به مشترکین و متقاضیان، قابلیت ارائه آنی کلیه خدمات فروش و پس از فروش، حذف هزینه های مازاد خدمات و در نهایت ارتقای رضایت مندی روستاییان است."

مدیرعامل آبفار استان تهران در پایان نیز تأکید کرد: "سایر درگاه های الکترونیکی نیز در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید و ما در تلاش هستیم همراه با پیشرفت علم و تکنولوژی از روش های نوین بهره لازم را برده و برای ارائه خدمات بهتر گام برداریم."
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حمید مختاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
سلام از روستایی استان تهران بیش از این انتظار است با توجه به پرسنل اگاه و متعهد ارزوی توفیق روز افزون را از درگاه خداوند متعال دارم مبارک باشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار