معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک تهران گفت: با تکمیل ۳ سوله مساحت ۵ هزار و ۳۱۵ متر مربع به اماکن مناسب برای مدیریت بحران در شمال تهران اضافه خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۳۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 14 May 2017
بهمن محبوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محدوده جغرافیایی  شهرداری منطقه یک تهران به دلیل موقعیت خاص فیزیوگرافیکی و زمین شناسی، همچنین وجود پتانسیل های آسیب پذیری در قبال بحران های طبیعی، توجه ویژه ای در مقوله پیشگیری و آمادگی مقابله با حوادث و بحران های احتمالی طلب می کند.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات شاخص در زمینه مدیریت بحران و آمادگی برخورد با حوادث، احداث و تجهیز سوله های چند منظوره مدیریت بحران است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک تهران گفت: در حال حاضر سوله های شهرک شهید محلاتی، ازگل و گلابدره به بهره برداری رسیده است و سوله های بحران اراج، یاران و شهرک نفت سه سوله ای هستند که در مرحله ساخت قرار دارند.

وی خاطر نشان کرد: سوله مدیریت بحران اراج، به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع در مرحله اجرای سنگ بدنه داخل سوله و سنگ کف قسمت اداری است و  سوله بحران یاران در ناحیه شش منطقه یک به مساحت یک هزار و ۳۶۰ متر مربع در مرحله  تکمیل سفتکاری، آماده سازی تاسیسات برقی و مکانیکی ،اجرای سنگ نمای داخلی است.

محبوبی اضافه کرد: سوله شهرک نفت به مساحت یک هزار و ۴۵۵ متر مربع نیز در مرحله اجرای نمای ضلع شرقی و آماده سازی تاسیسات است و بر اساس برنامه زمانبندی شده تا پایان سال ۹۶ به اتمام می رسند.

وی گفت: با تکمیل این ۳ سوله مساحت ۵ هزار و ۳۱۵ متر مربع به اماکن مناسب برای مدیریت بحران در شمال تهران اضافه خواهد شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار